Gullkorn fra twitter

Twitter: stedet hvor jeg skriver mye rart. Mest når jeg er full, men også når jeg er edru. Ting kommer usensurert og rett fra levra. Love it or hate it. Følg meg @stinablogg

 


Det hjelper ikke å være sykt koselig mot meg, hvis du bare er ute etter at jeg skal gi deg en shoutout på instagram. Rævsleiker.


Jeg blir så dyp når jeg er full. Ikke vaginalt. Men tankemessig.


Jeg elsker å shoppe klær. Men jeg elsker mest å gå naken.


Blir så sur når folk sier jeg bruker for store klær. Bitch: prøv å finn xxxs i klesbutikker du. Mission impossible!

Kompisen min våkner opp med en halv øl i skapet sitt i morgen. Tror han setter stor pris på den når han er fyllesyk 🙂 jeg er snill jeg!


Jeg velger å tro at grunnen til at jeg alltid svarer fortest på sms er fordi jeg er smartest.


Ifølge en 40 år gammel mann på kiwi så jeg ut som jeg var 14 år. Veldig koselig. Asshole.


Misunner katten min som kan ligge i sengen hele dagen, uten en eneste bekymring.


Argh. Hvorfor må jeg alltid bli fyllesyk midt på dagen? Tror alltid at jeg slipper unna. Men neida. Så heldig er jeg ikke.

 

Jeg er heller falsk på utsiden, enn på innsiden.


Make it or break it. Rule of life


Søtt når et par på 70 år fortsatt holder hender.


Det kleine øyeblikket når man ved et uhell slår seg selv så hardt i leppa at man sylblør. #eremulig


Er få ting som er mer kleint og morsomt enn Thomas Giertsen i helt perfekt.


Det som er smart med å ha blogg er at hvis du havner i avhør. Har du bevis for hva du gjorde på den dagen hendelsen skjedde. Frikjent ftw!


Russetid = drite i kosthold og trening.

 

Kleint å bli sjekka opp på mc’ern.


Hovedproblemet mitt er at jeg ikke er en søt liten nikkedukke.
 

Lurer litt på hvordan jeg har fått et 5cm langt kutt på rompa. Dagen derpå..


Bare fordi en jente er tynn så er det ikke dermed sagt at hun har anoreksia vet du. Idiot.


Det kleine øyeblikket når du virrer desperat rundt på parkeringsplassen og absolutt ikke husker hvor du parkerte bilen. #kleint


Kleint å være på senter i russebukse, når man ikke har med russekort. 12 unger som har gitt meg det triste blikket.


Det er få ting som er mer desperat enn å skrive #tagsforlikes på instagram.

 

Brukte 10 min på å få opp døren. Før jeg innså at den var låst. #eremulig #megpåfylla

 

En enkel regel i livet. Om du ikke har noe snilt å si, så hold kjeft.

 

Hvor er jakka fra Only kjøpt a? Nei jeg vet ikke jeg, kanskje på only? #eremuligjævlaidiot

28 kommentarer

Siste innlegg