Ble døpt duckface!

I går hadde vi dåp på skolen (åssiden). På forhånd hadde de i klassen sendt inn forslag til navn til russestyret, om hva folk skulle få på luene sine. Jeg fikk duckface for jeg lagde den leppe-tullevideoen holdt på å dø av latter når jeg så navnet! Selve døpingen var slik at man måtte drikke en 0,33 liter øl på 15 sekunder. Det man ikke rakk å drikke helte russepresten i håret. Også fikk man luen med navn og begrunnelse. Klarte nesten å drikke opp hele ølen, så fikk heldigvis ikke så mye i håret. Men var ikke alle som var like heldige, haha!


Takk til Line som var flink fotograf. Hehe! 

Etter at alle var døpt festet vi videre på Åssiden en stund, før jeg og Vicky pluss noen andre dro på Sundhaugen i Vestfossen. Der var det sykt mye russ. Så det ble ganske mye liv! Kjenner det veldig godt i dag, at jeg hadde det gøy i går. Våknet opp med et 5 cm langt kutt på rompa. Aner faktisk ikke hvor det kommer fra engang! Haha. Fyllaaaaaaa

 

23 kommentarer

Siste innlegg