Ferdig med de tre første russeknutene!

I dag tok jeg de tre alle første russeknutene. Vi var flere i klassen som tok de, så da gjorde vi det sammen. Var veldig gøy å gjøre drive-in på Mc’ern knuta. Døde helt av latter! Har filmet masse, så kommer nok en film med klipp fra russetiden etterhvert. Gled dere!

Russeknutene jeg tok i dag var:
Halve russekortet – Spise et halvt russekort (Anbefales ikke. Fikk sykt vondt i magen, og choka flere ganger. Hahaha). 
Happy meal leke – McDonalds drive-in med handlekurv
Bit av sitteunderlaget – Sitte under pulten en hel skoletime 


Meg og Vicky (Victoria) i handlevonga! Shorty one fourties får plass begge to! Camilla og Marita i bakgrunnen. Hehe! 

Nå skal mamma straks kjøre meg til skolen. For vi skal ha dåp og feste utenfor. Siden andre har sendt inn navn som skal stå på lua mi, så gru-gleder meg til å se hva navnet mitt på lua blir. Men blir nok gøy! Festing på en onsdag aka lillelørdag er aldri feil! 

43 kommentarer

Siste innlegg