20 day’s challenge?

In lack of inspiration, tenkte jeg å ha en 20 day’s challenge. Dette er en challenge for meg som blogger, hvor jeg skal gjøre hvert punkt på listen i 20 dager. Fant listen hos fotballfrue.no. Men syns noen av tingene var så kjedelige. Derfor tok jeg de vekk. Kvalitet før kvantitet, eller hva? Men tenkte å spørre dere først om dere er gira på at jeg skal gjøre en slik ting. For hvis dere er det, så gjør jeg det! 

♥  day 1:  Ditt siste innkjøp
♥  day 2: 10 fakta ingen vet om deg
♥  day 3: Noe eller noen du savner
♥  day 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå
♥  day 5: Favorittproduktet ditt akkurat nå
♥  day 6: En ting du aldri kommer til å gjøre
♥  day 7: Et 3 år gammelt bilde av deg
♥  day 8: Et bilde av deg selv tatt i dag
♥  day 9: Et bilde av håndskriften din
♥  day 10: 5 ting du ønsker deg
♥  day 11: Noe du er redd for
♥  day 12: En sang du er skikkelig lei av
♥  day 13: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy
♥  day 14: Et bilde av deg selv som barn
♥  day 15: Innholdet i vesken din
♥  day 16: Parfymen du bruker
♥  day 17: Din verste uvane
♥  day 18: Dine 5 yndlingsvesker
♥  day 19: En kjendis du ligner på
♥  day 20: Den rareste tingen du har

26 kommentarer

Siste innlegg