Ukens spørsmål #15

Kan man trene seg til større rumpe? 
– JA! Det kan man absolutt. Squats, squats og mer squats er det beste for å få større rumpe. Men vær obs på at hvis du har mye fett på rumpa blir den mindre først, siden dette forbrennes. Også når du begynner å bygge muskler blir den jo selvfølgelig større igjen. Har laget en video hvor jeg viser noen av mine rumpeøvelser. Der kan man få en del gode tips! 

Hvilken sko strl. bruker du?
– Har ganske dukkeføtter så bruker faktisk strl. 37. Hehe. Er jo ganske liten i høyden også da. 

 

Burde man begynne å spise sunt og trene i en alder av 12-14 år?
– Når man er så ung burde man ikke bekymre seg over vekt og slike ting. Men selvfølgelig skader det aldri å trene og spise sunt. Så lenge man kan unne seg godteri på lørdagene, og ikke blir helt manisk 🙂  

 

Jeg har kort hår og syns det er vanskelig å krølle det. Noen tips?
– Hmm. Nå vet ikke jeg hvor kort hår du har. Men jeg lagde en krøllevideo da jeg ikke hadde i extensions. Kanskje den hjelper deg? 

Hvilket kamera bruker du?
– Jeg har Canon EOS 650D. Elsker det! Tenker å skrive litt mer utfyllende innlegg om det etterhvert. Vil prøve det ordentlig ut før jeg anbefaler andre det, og skriver noe spesielt om det.

 

Hvor gammel bør man være for å starte å løfte vekter?
– Det kommer veldig ann på hvor tunge vekter du vil løfte. Hvis man vil løfte lettvekter er det ikke noen spesiell alder man må ha. Men hvis man skal løfte tyngre vekter bør man være over 16 år. Da er kroppen såpass utviklet at den tåler påkjenningen. Det er jo en grunn til at det er 16 års grense på treningsstudioer.

 

Kan du ha en DIY på tank toppen? Hva gjorde du?
– Jeg klipte egentlig bare sidene på den. Veldig enkelt. Tok det helt på øyemål. Men om jeg skal lage en tank top til kan jeg sikkert lage en DIY på den. 

Er det bare hjemmetrening som har gjort dine resultater?
– Tja. Jeg trener en del på Fitness One treningsstudioe. Men liker meg best hjemme. Siden jeg liker å trene veeeeeldig sent på kvelden. Merkelig nok er det da jeg har mest energi. Så pleier som regel å gjøre en del øvelser forran TV’en. Mageøvelsene mine kan du se HER, legg og lårøvelsene mine kan du se HER, og rumpeøvelsene mine kan du se HER.

  

Hva er frakten og tollen på sheinside.com?
– Det er gratis frakt. De sender fra Kina så vær obs på at det tar et par uker før du får tingene dine. Alt som kjøpes til over 200,- kr er det toll på. Akkurat hvor mye kommer ann på totalsummen av tingene du kjøper. 

 

Hvilke russetreff skal du på?
– Jeg skal på Tryvann natt til 1 mai, russens dag på Tusenfryd 8 mai, også regner jeg med at jeg stikker på Drammenstreffet 16 mai. Var jo på Drammenstreffet på lørdag, og det var jo ganske gøy. Så gleder meg til resten av russetiden! Selv om jeg kjenner at det skal bli godt å bli “ferdig” med å feste også. Etter russetiden er det tilbake til trening, sunt kosthold og nesten null alkohol. 

 

Hvor er space genseren fra?
– Den er fra sheinside.com. Syns den er så kul! Begynner virkelig å digge den mer og mer! 

Har du kjæreste eller i det minste noen på lur?
– Hehe. Nå kan du lure nå!

 

Hva heter introen du har i videoene dine?
– Det er Chris Crocker med Second to none. Funfact: han er gutten som lagde “Leave Britney alone” videoen som var overalt på nettet for noen år siden. Han har virkelig talent når det kommer til musikk. Digger han!

 

– Noe du lurer på til neste gang? 

26 kommentarer

Siste innlegg