Gullkorn fra twitter

Siden mange av dere ikke har twitter tenkte jeg at jeg skulle legge ut noe av det jeg har skrevet der. Er mye random, sarkastisk, og personlig. Men håper dere syns det er gøy å lese! Om du vil kan du følge meg på twitter ved å trykke HER, eller så kan du søke opp @stinablogg ♥

 

– Du vet du er skvetten når du skvetter så fælt at du blir svimmel, bare noen gjesper i klasserommet. #typiskmeg

– Digger at læreren bruker et lekesverd til å peke på tavla.

– Første gang jeg tar buss på lenge, og det ender selvfølgelig med at jeg må løpe til bussen. #standard

– Dance like nobody’s watching. Love like you never been hurt. And live like there’s no tomorrow 

– Du vet du er perfeksjonist når du tar 108 bilder av deg selv med samme genseren. Selv om det første bildet egentlig var godt nok.

– Spooning. Det beste i hele verden 

– Å legge igjen en kommentar på 806 (!) ord på bloggen min – Det er ganske sjukt.

– De beste minnene man har, er de man ikke husker. Fordi man var for full.

– Yes. Enda en mandag hvor vi har diktanalyse. #fuckmylife

– Hvis du ikke vil ha et sarkastisk svar, så ikke spør meg et dumt spørsmål. 

– Fuck me over. And I will fuck you up.

– Gutter: umulig å forstå seg på. Men vi prøver for det, selv om vi vet at det er et tapt slag.

– Alltid like gøy å høre foreldrene mine diskutere om Facebook. “Du må trykke på piltastene for å scrolle nedover”. “Hva er piltastene?”.

– “Ikke for å være frekk, men du er skikkelig stygg, no hate altså”. Åja, neinei. Du er jo ikke frekk i det hele tatt. Drittunge.

– Du vet du har vært på fylla i 4 dager i strekk, når du har et 20 cm langt blåmerke på låret. Er ikke overdrivelse, har faktisk målt det med linjal!

-At du faktisk må si at du ikke er til salgs. Det sier for mye. 

– Du har to valg i livet; å se andre lykkes, eller å selv lykkes.

– Jeg hadde tydeligvis en veldig god dag på lørdag. Femte gutten som nettopp sendte meg melding og sa hvor pen han syns jeg var. Haha, søtt.. 

20 kommentarer

Siste innlegg