Lana Del Rey var fantastisk!

I går var jeg på Lana Del Rey konsert med søsteren min, Madeleine. Hadde hørt at Lana var dårlig i virkeligheten. Men det var hun absolutt ikke. En flinkere, søtere og mer jordnær jente skal man lete lenge etter! Det første hun gjorde når hun kom på scenen var å gå ned til publikum og hilse på de. Har aldri sett en eneste artist gjøre det før. Man kommer i så veldig merkelig humør av musikken hennes. Rett og slett fordi den er så utrolig vakker og fordi den er så annerledes. Kjente jeg gråt litt mens hun sang “Video games”. Virkelig en konsert verdt pengene! Vi var sykt heldige med hvor vi hadde fått billetter. Vi fikk i felt 108 som er det beste felttet. I tillegg satt vi ganske langt nede, så vi så rett mot Lana. Helt fantastisk! 

En ting som var litt morsomt som jeg har lurt på lenge. Er om Lana bruker extensions, og ja det gjør hun. Det kunne man se veldig tydelig! Uff, litt kjipt for henne å ha en så dårlig hårdag. Men syngingen gjorde så absolutt opp for det! Heheh

Bildene av Lana er hentet fra vg.no

Glemte helt bort å ta bilder i går. Så tok kun et når jeg var på Friday’s. Jaja, får skjerpe meg til neste gang jeg er ute og gjør noe. Har forresten gått fullstendig i koma. Har sovet altfor lite den siste tiden, så har blitt helt surrete i hodet. Så da må jeg prøve å få igjen litt søvn nå. Det er også grunnen til at bloggingen ikke har vært helt på topp de siste par ukene. Men skal prøve å skjerpe meg på det! 

 

Flere som var på konserten til Lana Del Rey?

30 kommentarer

Siste innlegg