Dagens antrekk


Jakke – ONLY // Veske – Michael Kors // Bukse – WOW // Genser – sheinside.com // Sko – Converse // Deksel til S3 – Ebay

 

I dag var jeg så trøtt at jeg faktisk dro hjem klokken 11 fra skolen. Da hadde vi hatt tre timer med seig norsk, hvor vi satt å analyserte en artikkel. Føler det er det eneste vi gjør om dagen er å analysere alt mulig rart. I går hadde vi enda en diktanalyse. Holder på å klikke på de j***a diktanalysene snart. Når kommer jeg til å noensinne trenge å analysere et dikt fra 1800-tallet? NEVER! Argh, måtte bare få ut litt frustrasjon! 

Videre i kveld skal jeg bare slappe av. Må prøve å få igjen litt energi igjen. Trenger det til i morgen. Da er det Lana Del Rey konsert. Gud som jeg gleder meg! Skal dit med søsteren min, så det blir veldig koselig. Har også sjekket på salkartet hvor vi skal sitte, og vi har fått veldig gode plasser. Så dette lover godt!

53 kommentarer

Siste innlegg