Søskenfylla!

Da var “pausen” min over. Har ikke blogget siden torsdag, rett og slett fordi jeg trengte en pause fra det hele. Har vært litt lei bloggen i det siste. Og da trengte jeg en pause så jeg kunne savne det å blogge. Men nå er jeg back in business igjen! Håper dere ikke har savnet meg alt for mye da ♥

I går var jeg på byen med søsteren min, for første gang. Faktisk første gang vi fester ordentlig sammen. Var også med to venniner av Madeleiene; Hilde Kristin og Tina. Har kjent begge jentene i mange år, så var ikke noe stress å dra med de på byen. Vi dro på klubbteatret i Drammen. Har aldri vært der før, men ble positivt overrasket. Var mye mennesker, god stemning, bra musikk, pene lokaler og de hadde et bra konsept. Til og med bartenderne var kledd ut med flosshatter og kostymer. Veldig morsomt! 

Siden jeg hadde litt fri fra bloggjobben tok jeg ikke så mye bilder. Men har noen bilder fra vorsingen og sånt da! 


Meg og Madeleine


Tina


Madeleine

24 kommentarer

Siste innlegg