Siden sist @stinablogg

Nå har jeg nettopp laget en liten hårvideo til dere. Holder på å vente til den er klar for å redigeres. Skal prøve å få den ut til i kveld. Men har tregt nett her, så kan ikke love noe! Skal straks ut og ta litt antrekksbilder. I mellomtiden får dere litt bilder fra instagram siden sist!  

1. Russeklær. Gleder meg til russetiden! 2. Jordbær og lavkarbo brød. Ny favoritt ♥ Har fått helt dilla på jordbær i det siste. Bruker det til alt! 3. Nye treningsklær fra getinspired.no, love them! 4. Mer frokost bilder. Sunt og godt. Det er viktig! 5. Best joke ever! For dere som ikke har fått med dere restylane vitsen min (og videoen) kan dere trykke HER. Da får dere en god latter! 6. Lagde en tanktop ut av en gammel Rammstein tskjorte. Elsker tank topper. 7. Meg – Simen – Victoria på bowling i Drammen. Vors før fylla ♥ 8. Madelen – meg – Victoria på fylla dagen etterpå. 9. Dagens look ♥

 

22 kommentarer

Siste innlegg