Sunt tips #2

Siden det nærmer seg sommer, og jordbærene allerede har kommet i butikkhyllene, vil jeg gi dere et tips. Mange pleier å spise loff med jordbær og sukker på. Kjempegodt, men veldig usunt! Istedet kan man heller bruke et veldig grovt brød. Gjerne et lavkarbobrød som jeg har brukt her. Jeg har ikke bakt det selv, det hadde jeg aldri giddet. Men kjøpte det på kiwi istedet. Siden jordbærene allerede er så søte brukte jeg ikke sukker. Men hvis du absolutt vil bruke sukker kan sukrin være et veldig godt alternativ. Det er helt uten kalorier, endrer ikke blodsukkeret og det skader ikke tennene. Men det smaker nesten helt likt som vanlig sukker! 

Har forresten trukket ut vinneren av goodiebagen med masse sminke i. Vinneren ble Hanna Sofie. Gratulerer til deg! Har sendt deg en mail 🙂

20 kommentarer

Siste innlegg