Endelig er russeklærne kommet!

Da var endelig russeklærne her. Har gledet og gruet meg så til å prøve de. Var veldig redd for at buksen skulle være for stor. Men den passet akkurat når jeg har den på de strammeste hakkene. Så er veldig glad for det! Har ikke rukket å stryke på merkene enda, så dere får se enda flere bilder av den når jeg har gjort det. Har sett ut noen ting jeg skal ha på buksen allerede. Men det får bli hemmelig inntil videre! Buksen min kan du få tak i HER. Skoene var bittelitt store i strl. men likte de veldig godt. Du kan få tak i de HER. Alle tingene mine er fra russesiden.no  

Fikk også russekortene mine i dag. Gleder meg til å dele de ut i russeperioden. Kom også på at det er sikkert noen av dere som leser bloggen min som vil ha russekort. Så tenkte jeg skulle sende russekort i posten til noen lesere. Så om du vil ha russekort fra meg så legger du igjen mailen din og en søt kommentar. Så sender jeg ut til 10-15 lesere ♥

106 kommentarer

Siste innlegg