Hårkurs med GHD – Fikk ny rettetang!

I dag har jeg vært på kurs hos GHD. Siden de lanserer en ny rettetang (styler heter det egentlig, men lettere å si rettetang! hahah) så ønsket de at noen bloggere fikk et like kurs i å bruke den. Har aldri hatt GHD rettetang før, så ble veldig glad når jeg ble spurt. Var absolutt på tide at jeg fikk en ny en. Den jeg har fra før av er sykt dårlig. Men styleren fra GHD var veldig bra.

Hun som kurset oss viste først på ei som satt hårmodell. Hun hadde krøllete og frizzy hår fra før av. Når det var ferdig rettet var det glatt og helt rett. Helt sykt hvor forskjell det ble. Ikke mange rettetenger som kunne gjort den jobben! Vi fikk også lære hvordan vi krøller håret med styleren. Fikk det ikke til helt først, men klarte det veldig bra etterhvert. Skal skrive et mer utfyllende innlegg og vise litt teknikker i videoer, når jeg har fått prøvd den ut litt mer. Så stay tuned! 

Styleren vi fikk heter forresten GHD eclipse og er den helt nyeste (og beste) fra GHD. 


Sykt god og sunn lunsj fra Joe & The Juice. Det må besøkes oftere! Tror det var Steen og Strøm de holdt til på, i Oslo. 


Fine krøller, eller hva? Jeg syns de ble sykt fine! 

26 kommentarer

Siste innlegg