Fuck my life

På morgenen i dag klarte jeg å ødelegge nakken min totalt. Jeg hadde lent meg fremover i sengen for å hente mobilen min, og slengte meg bakover. I det jeg slengte meg bakover hørte jeg at det revnet i hele nakken min. Det var som om en scene ble enten strekt eller rivd av. Det gjorde så ekstremt vondt. Har ikke ord. Det gjør fortsatt sykt vondt. Har måttet sitte stille helt siden i morres. Har ikke kunnet stått opp engang. 

Jeg ringte ned til legevakten ti minutter etter det skjedde og fikk råd fra de. Mest sannsynligvis kommer dette til å vare noen dager. Fuck, sånt har jeg ikke tid til. Jeg kan ikke sitte helt stille i flere dager. I tillegg får jeg fravær på skolen, noe som absolutt ikke er bra. Har også halvdags i norsk på onsdag, pluss prøve i naturfag så må øve. Men klarer ikke når nakken er ødelagt. Argh, fuck my life. 

Har ikke fått ordnet meg eller noe, så slenger med et bilde jeg tok for noen dager siden. 

 

47 kommentarer

Siste innlegg