Har du extensions?

Siden jeg har så langt hår får jeg ofte spørsmål om jeg har extensions. Og ja, det har jeg. Jeg bruker tape extensions fra LocksandBonds.com. Der har jeg brukt hår fra i 1,5 år. Jeg kunne ikke elsket håret mer. Det er ekstremt god kvalitet, og det er heller ikke så dyrt. Jeg har prøvd ut både clips, micro ringer og tape derfra. Like fornøyd med alle. Men liker best tape hår siden det ser og kjennes mest naturlig ut. Har skrevet ganske utfyllende innlegg med alt du trenger å vite om; tape (her), clips (her), micro ringer (her).

Har prøvd hår fra andre steder (luxushair, ebay, ++) og locks and bonds er absolutt, uten tvil favoritten. Blir sponset selve håret. Men hadde kjøpt det fordet om jeg ikke hadde fått det sponset, rett og slett fordi det er så bra! Hver gang venninder spør meg om hva slags extensions som er best, er locks and bonds svaret. Sverger til det håret ♥ 

Du kan kjøpe håret HER
22 kommentarer

Siste innlegg