Gårsdagens antrekk – Geilo

I går kveld kom vi endelig frem til Geilo. Jeg er her med Victoria fra klassen, June Sundet (blogg) og kjæresten hennes, samt Daniel som er med på arrangementet jeg skal dekke i morgen. I går stakk jeg og Victoria på en rimelig bra tur på et av utestedene. Off pist het det. Mye “innfødte”, men ganske bra sted. Endte opp med at vi ble fulgt hjem av en haug med gutter fra London. Good times!

I dag har vi for det meste vært på hotellet. Vi badet ganske lenge i stad, sammen med noen av de som er i norges eliten av snowboard kjørere. Så det var ganske gøy! Nå har vi nettopp vært på Peppes (kommer innlegg om det senere i dag!). I kveld skal vi også feste. Hotellet vi sover på har arrangert er stor fest, så dette blir gøy! 

Topp og kjede – Bik Bok // Bukse – Gina Tricot // Sko – HER // Spike bh – HER 

 

FØLG MEG PÅ BLOGLOVIN   //  FØLG MEG PÅ FACEBOOK

30 kommentarer

Siste innlegg