Sporty?

I dag har jeg faktisk vært litt sporty. Jeg og søsteren min, pluss datteren hennes har gått en ganske lang tur. Tror det ble en time til sammen. Var deilig å endelig gå litt ute. Nå er det ikke så iskaldt heller, så da går det ann uten å fryse seg halvt ihjel. Har vært altfor lat i det siste når det kommer til treningen. Men skal prøve å skjerpe meg nå! Sommerkroppen 2013 må jo ikke bli ødelagt – Tross alt. Haha. Har også latt huden min få helt fri i dag. Ingen sminke! Veldig deilig egentlig. Viktig å la huden få litt fri iblant. Da bilr den mye finere også. 

 

Nå skal jeg sette meg ned i sengen min og lese det nyeste bladet av Costume. Elsker virkelig det bladet, kan med handa på hjertet si at det er favoritten. De har alltid så mye bra motetips. Herlig avslapning er det også! Flere enn meg som har fått helt dilla på Snjo forresten? Det er så godt!

24 kommentarer

Siste innlegg