5 Skjønnhetstips

  

1. Fungerer ikke hårkuren? Da er dette kanskje fordi det er sillikon i den. I mange billige hårkurer er det faktisk tilsatt sillikon. Det gjør at håret blir speilblankt og utrolig fint etter at du har brukt den ett par ganger. Men etterhvert blir håret ditt mer ødelagt av å bruke kuren. Gå heller til en frisør og få de til å velge ut en hårkur som passer ditt hår. Det er bedre å betale enn hundrelapp eller to ekstra for en god hårkur, enn å få håret ødelagt av noe du kjøpte på kiwi. 

2.  Unngå hvitt mel
Det mange ikke vet med hvitt med er at det omdannes til sukker i blodet. Derfor legger man på seg og får kviser av hvitt mel. Noe man bør unngå.  

3. Bruk mineralpudder
Jeg hadde alltid kviser før, helt til jeg begynte med mineralsminke fra bareMinerals. Da får huden pustet og du tilfører ikke masse dritt på huden din hver dag.

4. Finn din hudtype
Jeg gikk rundt i flere år og trodde at jeg hadde fet hud. Men jeg fikk fet hud av å bruke sterke kvisemidler. Så jeg gikk til noen som kunne finne ut hvilken hudtype jeg hadde. Og nå får jeg behandlet huden riktig. Man kan finne ut hudtypen sin på parfymerier som kicks.

5.  Skyll håret med kaldt vann på slutten av en dusj.
Da lukkes skjelllagene i håret, det pleier håret og får det til å vokse fortere. Håret blir også blankere og mykere.

 

45 kommentarer

Siste innlegg