Anbefaling av selvbruning

For ca tre uker siden fikk jeg en ny selvbruner fra mybeauty.no. Har prøvd en del selvbrunere i mitt liv, og har aldri vært fornøyd. Men når jeg prøvde St. Tropez selvbruning ble jeg veldig positivt overrasket. Jeg fikk en fin brunfarge, og den luktet ikke skikkelig ekkelt, slik andre selvbrunere gjør. I tillegg var den veldig drøy i bruk, og man så resultatet med en gang.



Litt om selvbruneren:

Selvbruneren jeg bruker heter “St. Tropez Bronzing Mousse”. Jeg bruker en “Tan applicator mit” (en vott altså) til å gni produktet utover huden. Det som er veldig viktig å gjøre før man bruker selvbruning er å skrubbe huden skikkelig godt. Jeg bruker som regel en ansikts og kroppsskrubb fra md formulations til dette. Bruk også litt body lotion på de stedene av kroppen som er veldig tørre. 

Selve produktet er en mousse som blir som en slags krem når du tar det på huden. Det er allerede mørkt når du tar det på, så du ser godt hvor du har fordelt produktet. Jeg syns at votten er veldig greit til å få det utover hele kroppen. Den gjør det kjapt og enkelt. I tillegg slipper du å få masse selvbruning på hendene. Den står at den kun er til å bruke på kropp, men jeg syns den fungerer veldig fint å bruke i ansikt også. Jeg prøvde å bruke “Everyday moisturise for face” som skal gjøre at ansiktet blir brunere. Syns ikke den fungerte i det hele tatt. Så det er derfor jeg bruker moussen i ansiktet også.

PS: Viktig å vente minst 4 timer før du dusjer etter at du har påført produktet. 

Det er to forskjellige størrelser man kan kjøpe. 240 ml til 726,- kr som kan kjøpes HER og 120 ml til 435,- kr HER.  
Det ligger også en video under “se video” på begge produktene som viser hvordan man påfører produktet. Anbefaler alle å se den dersom man er usikker på hvordan man påfører produktet, da det er viktig å påføre det helt riktig for å få et fint resultat.

 

Hvorfor velge selvbruner?

– Du blir brun uten å måtte ligge inne i en boks som 1000 andre svette mennesker har ligget i. 
– Du slipper risikoen for kreft, som man får ved solarium.
– Det er kjapt og bli brun.
– I lengden er selvbruning billigere å bruke enn solarium. 

 

– Har du prøvd selvbruning før?

40 kommentarer

Siste innlegg