Ukens spørsmål #8

Har du noen faste plasser som du tar bilder på, ute? Eller bryr du deg ikke om folk går forbi og glaner?
– Når jeg har dårlig tid pleier jeg å ta bilder i gårdsplassen min. Vi har ganske stor plass så der fungerer det å ta bilder. Har egentlig ingen faste steder utenom det. Bryr meg som regel ikke om folk går forbi og glaner. Det får være dem sitt problem.

 

Hvor er skoene på bildet fra?
– De er fra nelly.no. Men de er utsolgt i fargen svart. Det er kun gull og sølv igjen.  

 

Har du noen tips mot kviser?
– Har skrevet et innlegg om kviser HER. 

 

Hvor mye av morrocan oil bruker du per gang? Bruker du det i extensionet ditt?
– Bruker som regel et “pump”. Pleier å bruke det mest i extensioet mitt.

 

Har du noen tips til å ta antrekksbilder ute?
– Velg et sted hvor det er fint. Prøv å velge et sted hvor bakgrunnen ikke er så rotete. Hvis bakgrunnen er rotete blir oppmerksomheten ført kun til bakgrunnen, og ikke deg. Ta litt testbilder rundt og se hvor lyset ser best ut. Helst still deg i skyggen, i alle fall ikke i sterk sol. Da dette gjør at du får altfor sterkt lys på deg.

 

Har lyst til å skille meg litt ut i skolestilen. Har du noen tips?
– Jeg pleier å bruke kun basisplass, og matche det med et plagg som skiller seg litt ut. Pleier som regel å ta noe som har en sterk farge, eller et spesielt stoff. Under kan du se noen eksempler: 

29 kommentarer

Siste innlegg