Vippe extensions

Info om vippene
Magic eyes er øyevippe extensions som kommer i både flerhår og singelhår, begge er punktvipper som settes på enkeltvis. Behandlingen tar 25-90 minutter avhengig av hvilken metode som brukes. Vippene må etterfylles etter ca 2 uker. Etter dette påfylles vipper etter behov. Dette fordi vi jevnlig mister egne vipper. De påsatte vippene følger da naturligvis med. Dersom det utføres og vedlikeholdes riktig, kan en behandling vare i 6-8 uker. Satt på vippene på salongen: på håret.
Pris
Pris på førstegangs påsettelse inkludert etterfyll innen 2 uker er 1500kr, uten etterfyll er det 1300.
Etter det koster det 450kr pr etterfylling.
 
Personlig
Selv syns jeg det er veldig viktig å ha lange fine vipper. Siden man får et mer åpent og vakkert blikk med lange vipper. Når jeg satt de på første gangen ble resultatet veldig fint. Men det begynte å falle av noen vipper etterhvert. Men siden jeg brukte mascara og måtte ta av mascaraen med sminkeservietter, datt vippene lettere av. Når jeg tok påfylling ble ikke resultatet like fint som første gangen da jeg satt de på. Men det ble fortsatt et greit resultat.  
 
Om du trenger info om salongen finner du alt her: www.paharet.no
    
Slik så vippene ut etter første gang, her har jeg på mascara på vippene. 

Sponset behandling. 100% ærlige meninger.
  
Har du prøvd vippe extensions før?
 
 
 
 Håper alle kan stemme på meg som årets skjønnhetsblogger i Vixen blog awards. Fristen for å stemme går ut 10 februar. Stem HER ♥
39 kommentarer

Siste innlegg