Jente-Dag

I dag har jeg hatt en veldig “jente-dag”. Veldig deilig med slike dager iblant. Når jeg var ferdig på skolen dro jeg til Oslo for å møte June. Vi dro innom på Tone Lisa akademiet for å se på løsvipper. Så god service som jeg fikk der har jeg aldri fått. De fortalte oss masse om bruk av løsvippene, i tillegg viste de hvordan man satt de på, og vi ble invitert på et event de skal ha hvor de viser forskjellige behandlinger.

Millitær skjorten min er forresten kjøpt i barneavdelingen på Cubus i går, for 200 kr. Veldig mange som spurte om det i forrige innlegg! 


Lånte bilder av June sin blogg, siden jeg ikke orket å dra frem kameraet selv!


Dro innom “på håret” og fikset litt på vippene mine. Skal lage et mer utfyllende innlegg om de nye vippene mine. Har bare ikke rukket enda! Var også på sminkekurs med de andre som er nominert i kategorien skjønnhetsblogg til Vixen blog awards. Skal legge ut litt mer bilder derfra i morgen. Rekker ikke å begynne å redigere bildene nå.  

22 kommentarer

Siste innlegg