Endelig nytt design!

De siste dagene har jeg jobbet som en gal datanerd for å få til et nytt design. Har prøvd ut mange forskjellige design. Men endte opp med et design fra albiss.blogg.no. Syns det var veldig fint og oversiktlig. I tillegg var det en meny under headeren hvor jeg kunne ha de viktigste kategoriene, og en hjem knapp. Noe som gjør det enda lettere for dere å finne frem rundt på bloggen. “Om meg” innlegget er også blitt oppdatert. Så nå ligger livshistorien min der, i kort versjon selvfølgelig. Hehe. I tillegg har jeg laget en ny header. Var så sykt lei av den forrige. Lagde den nye selv i photoshop CS6. 

Nå er jeg veldig spent på å høre hva dere syns om det nye designet. Så fyr løs! Gjerne si ifra hvis du finner noen feil, så jeg kan få fikset det.

 

Det nye designet

Designet før

68 kommentarer

Siste innlegg