Nelly kjole favoritter

Ser gjennom kjoler på nelly.no nå. De har så sykt stort utvalg at det er helt vilt. Ikke bare er mange av kjolene billige, men de er utrolig fine også. Tenkte å kjøpe meg en kjole som jeg skal bruke på Vixen blog awards premieutdelingen. Får forresten vite om jeg går videre til finalen i slutten av denne måneden, så da er det en ny avstemning igjen. Men aner virkelig ikke hvilken av disse kjolene jeg skal velge. Så gjerne fortell meg hvilken av disse kjolene som du syns er finest! 

Lyserosa kjole – Her // Svart kjole – Her // Blå kjole – Her
 

Hudfarget kjole – Her // Svart kjole – Her // Hvit kjole – Her 
 

Lang svart kjole – Her // Svart kjole med gull paljetter – Her // Svart kjole med svarte paljetter – Her 

 

Hvilken kjole er din favoritt?

68 kommentarer

Siste innlegg