Dagens outfit

Elsker virkelig de dagene jeg låner bilen til moren min, frem og tilbake til skolen. I går tok det 2 timer å komme seg hjem med buss. Mens det tar 15 minutter å kjøre bil. Måtte stå ute i 40 minutter og vente på en forsinket buss. å kan trygt si at jeg var iskald da. Mistet helt følelsen i bena! Men i dag slapp jeg heldigvis det stresset. Siden jeg fikk låne bilen til mamma. De dagene jeg låner den pleier jeg å ta antrekksbilder på vei hjem. Så jeg ikke trenger å stå i gårdsplassen med dårlig lys, hele tiden. Veldig kjekt! Det er også litt av grunnen til at det har blitt litt mye antrekksbilder inne i det siste. Siden solen går ned så sykt tidlig, rekker jeg ikke å ta bilder før den er borte, og jeg nekter å ta bilder ute med blitz.  


Genser, bukse og bluse – Bik Bok // Sko – HER 

 

FØLG MEG PÅ BLOGLOVIN   //  FØLG MEG PÅ FACEBOOK

55 kommentarer

Siste innlegg