Gårsdagens innkjøp

Merket virkelig at jeg hadde savnet å shoppe i Oslo. Utvalget der er så sinnsykt mye bedre enn hva utvalget i Drammen er. Helt vilt forskjell. Ironisk nok endte jeg kun opp med å kjøpe kun en ting, og den var fra Bik Bok. Syns vesten var så sykt fin! I tillegg var den på salg, så den kostet bare 350,-

Må også si TUSEN TAKK til nettavisen.no som har linket bloggen min. De likte velidg godt treningsvideoen jeg lagde for noen dager siden, som de la ut som “Stinas tips for flatere mage”. Så i går fikk jeg ny leserrekord, hele 7441 unike besøkende. Sykt stas at så mange var innom bloggen min i løpet en dag! Det betyr veldig mye for meg at så mange kommer innom, siden jeg legger så mye hardt arbeid og tid ned i bloggen. 

FØLG MEG PÅ BLOGLOVIN   //  FØLG MEG PÅ FACEBOOK

31 kommentarer

Siste innlegg