# Cut 4 bieber

Etter at et bilde der Justin Bieber røyker weed ble postet på nettet. Har mange av fansen hans startet en liten “kampanje”. Nemlig Cut4Bieber. Det blir lagt ut bilder i hopetall på facebook, twitter og andre sosiale medier, der fansen kutter seg.

Grunnen til at de kutter seg er følgende: “Vi slutter å kutte oss, når du (justin) slutter å røyke weed”. Dette er ikke bare sykt, men også litt latterlig. Kjenner jeg selv får vondt inni meg av alle som kutter seg. Men kutting er et veldig alvorlig emne, og det er ikke noe man bør bruke som en trussel mot en kjendis. Så han skal slutte å røyke weed. 


Ønsker ikke å legge ut bilder av selve kuttingen. Siden såpass mange av dere som leser bloggen min er unge, og jeg vil ikke utsette dere for det.

 

Det er helt skummelt å se hvor mye makt Justin faktisk har over fansen sin. I fjor ble det lagt ut en melding om at Justin hadde kreft. Da barberte faktisk sykt mange av fansen hans hodet sitt. Meldingen var bare en bløff som var iscenesatt av hackere (om jeg ikke tar helt feil). Det at jenter (og gutter) faktisk barberer vekk alt håret sitt, kun fordi en kjendis liksom har kreft, er helt sinnsykt. Det at de nå kutter seg fordi han røyker weed er enda verre. 

Hvor dum blir du når du faktisk skader din egen kropp, legger igjen arr, kun fordi en 18 år gammel popstjerne røyker en joint? De arrene fra kuttingen etter Bieber kommer faktisk til å være der resten av ditt liv. Tenk på de stakkarene som faktisk har det sykt jævlig med seg selv, og kutter seg. De blir latterliggjort nå, på grunn av at fansen til Justin gjør slike ting. Er’e mulig?

 

Beliebers, hva har dere å si?

136 kommentarer
    1. jeg synes også det er heeelt latterlig. det gir ingen mening! dessuten tviler jeg for at han røyker weed fast, og ja – hva er greia liksom?

    2. Helt enig med deg, det her er bare helt sinnsykt! Jeg har aldri vært en belieber, men om jeg hadde vært det hadde jeg nok helt sikkert aldri gått så langt.. Det blir bare for dumt! Håper de aller fleste får opp øynene så fort som mulig, og ser at dette ikke er greit. 🙂

    3. Jeg er enig. Blir helt kvalm av og se hva folk gjør alt for Justin, klart vi elsker han, men jaggu fins det grenser !
      – – –
      Det er ikke Justin som har røyka weed engang

    4. Syntes det er helt utrolig å gjøre slike ting! Jeg er Belieber men jeg hadde aldri kuttet meg selv pga han. Er du en Belieber så skjønner du vel at Justin ikke liker at du skader din egen kropp pga han! Blir lei meg av og se at Beliebers faktisk kan gjøre noe så tåpelig og latterlig. Skjønner at du vil at han skal slutte med weed, men haloo han røyker ikke weed. Det er ikke ekte, eller det er ikke ham. Tenk før dere gjør ting. Eller ikke kutt deg selv i det hele tatt.

    5. Jeg er en syykt stor belieber , og jeg syntes dette er helt tragisk!! De har ingen peiling om de bildene er justin, + folk i crewet hans har bekreftet at det ikke er han. Så det og kutte seg , for og be justin slutte med hasj eller what ever er tragisk. Blir nesten flaut på dems vegne.. blir alt for dumt

    6. Jeg syntes det er dumt at beliebers kutter seg, men hva hvis det fungerer? Hva hvis “justin” slutter å røyke weed pga denne kampanjen? Disse belieberne som kutter seg gjør det for Justin, de kommer til å ha arrene for resten av livet, men det er og kan kanskje bli en påminner om at pga denne “kampanjen” sluttet “justin” å røyke weed.

    7. amen. kunne ikkje sagt det bedre selv. Er ein stor belieber men eg kutter meg ikkje for det om! la han få leve sånn han vill, du er berre ungdom 1 gang i livet! Men uansett synest eg det er forferdlig dumdt at han gjør det men vi styrer ikke livet hans heller! kan jo hende det og er rykter som mangen seier, akkoratt nå vet eg ikkje ka eg skal tro. + Alle gjør feil i livet sitt! aldri hørt om noen som er helt perfekte? 🙂

    8. Jeg er selv belieber, og kan ikke fatte eller begripe hva noen av fansen feiler.
      Det hjelper justin lite når han ser bilder av fansen som har kutta seg, og alt pga han.
      Tenk samvittigheten hans, og alt han tenker.
      Men om du ser på bildene, så er det ingen av justins tatoveringer som er der.
      Det er det som er rart.
      Og på noen av de andre bildene er det en blond jente med, kjæresten til Robin, en som ligner sinnsykt på Justin.

    9. De må jo skjønne i det lille hodet at det er jo ikke justin bieber som det er bildet av…..-_- Det er jo Robin Verrecas det er bildet av……Justin har en dobbelgjenger som er prikk lik han. At det skal gå an å bli så mye styr bare for at en helt vanlig person røyker…helt høl i hodet….Hva om f.eks Britney spears begynte å røyke? Går ikke an, tragisk… -__-

    10. Jeg er ingen belieber, men akkurat denne saken har jeg hengt meg opp i. Det ikke er JB engang, noe du ser for gutten på bildet har ikke en eneste tatovering, noe Justin har. Det er tydeligvis en annen (som jeg ikke husker navnet på) som er veldig lik Justin. Men jeg mener 100% at selvskading er ikke noe man burde tulle med, som mange nå gjør pga denne saken. Det er faktisk et veldig alvorlig problem som flere enn vi tror sliter med.

    11. Tragisk! Men det er ikke justin på bildene, men å. Kutte seg for “justin” røyker week blir bare for dumt! Men som sagt er det ikke justin, for tattoveringene er ikke der:-)

    12. Jeg er en belieber, men jeg kutter meg ikke for at Justin har røykte weed en gang på en fest. Han er gammel nok til å ta sine egne valg og om han gjorde det hva så? Hva om hele verden skulle skulle gå helt crazy for at du gjorde noe som det. Jeg støtter Justin i alt han gjør. Synest det er helt idiotisk å som du sier Stina, faktisk litt latterlig å begynne å kutte seg selv på grunn av det. Han røykte en gang på en fest. Det er ikke sånn at du ser at han røyker hele tiden. Han er ikke akkurat avhengig! Kuttingen gir deg arr for livet, og har du da, viss noen spør, tenkt å svare at du kuttet deg fordi Justin Bieber røykte en gang på fest? Det er helt sinnsykt!
      Dette var da bare min mening, men jeg synst alle som kutter seg selv på grunn av dette bør tenke seg om en ekstra gang før de gjør det.

    13. Jeg skjønner bare ikke hvorfor kutting??Alle lever jo sitt eget liv, bare på grunn av att noen kjente personer gjør noe dumt skal ikke fansen gjøre det verre….Jeg syns det fansen starte med #cut4bieber er helt vanvittig og ekstremt dumt. Og spesielt når det ikke er Bieber som faktisk røyker weed. Det er en “look a like” av Robin Verrecas..

    14. Jeg er ingen STOR beileber, men jeg liker både han og musikken hans. For det første syns jeg egentlig at Justin er en smart fyr som tar gode avgjørelser når det gjelder musikken og annet- men det å røyke mister litt av “beileber-motet” mitt da kan du si!
      Men, det er noe helt annet når det gjelder å kutte seg selv fordi han røyker. Det er latterig, dumt og idiotisk. Og tenk når du bli gammel og voksen og ser på arret ditt og det er Justin Bieber som har “liksom fått deg til å gjøre det” (selv om det var dems egen beslutning” .
      Men, jeg syns jo det at Justin må ta sine beslutninger om han vil røyke eller ikke.. Men, jeg syns at jeg føler at han svikter fansen en del (selv om han bestemmer) . Men, han er ingen vanelig gutt og han er for det meste avhengig av fansen – ingen fans – ingen berømmelse
      Skjønner du hva jeg mener, Stina?

    15. Jeg er en Belieber, men jeg vil ikke kutte meg fordi Justin kansje røyker. Tenk om det ikke er sant at han røyker? Det er og Justin selv som har valg røyke, han er trossalt 18, og blir 19 år i mars, så jeg syns han får velge selv jeg! Det er bare helt sykt ar Beliebers og fans kutter seg, fordi han kansje røyker weed!

    16. det sies at det der ikke engang er justin, og justin har jo en klone som jeg kaller han, som heter robin, og det kunne jo vært han siden han ikke har tatoveringer osv, og på de bildene ser man 0 tatoveringer. Men han sa visst at det ikke var han heller, at bildene var photoshopet, så da er det jo enda mer tragisk at fansen kutter seg selv for noen bilder som er photoshopet. De er helt dumme i hodet de som holder på sånn, justin er jo bare et vanlig menneske, og hvis han hadde røyket, så ja dårlig forbilde blablabla, men det er fortsatt hans valg, og han burde få leve på sin egen måte. Det virker ikke engang som om beliebererne respekterer Justin.

    17. men det verste er at på de bildene så er det ikke justin, det er fake! det er en annen gutt som ligner også har noen fiksa sånn at det ser ut som Justin!

    18. Jeg er belieber selv, men synst det er helt syyykt! Og forresten så er det ikke justin, der er Robin verrecus.. Justin og Robin er sykt like, og det er kommet “bevis” på at det er Robin, fordi han la ut et bilde på instagram der han hadde på seg den genseren som viser på bilde du la ut, og tattoveringene til Justin viser ikke på bildene, det skulle egentlig ha vist den ugletattoveringen til Justin, fordi den er litt langt nede på armen.. Så jeg er egentlig 110 % sikker på at det ikke er Justin, men Robin. Tviler på at Justin hadde gjort noe sånt..

    19. Eit ord: Tragisk, det blir liksom det samme som at eg skal kutte meg fordi min kjære røyker og at Liverpool, går nesten litt framfor meg…….

    20. Syns det er helt sykt at folk gjør, tenk på de som sliter med selvskading. De gjør det ikke på grunn av en kjendis, men fordi de har det vanskelig. Kutting har blitt tatt til et helt nytt nivå, det er bare trist. Jeg sliter selv med det men ikke på grunn av en kjendis.
      Skulle ønske det ikke var sånn det blir jo på en måte litt latterlig gjort. Haha du kutter deg, men det kan være av ordentlige grunner ikke på grunn av en joint. Jeg syns folk skal tenke seg om før de gjør for Justin, han er jo bare 18 år, han må jo få lov til å leve livet sitt.

    21. Jeg er en veldig stor belieber, og jeg syntes det blir for dumt at de skal kutte seg. For det første så er det IKKE justin bieber på bildene, for justin bieber har tattoveringer på armene, og hvis de er så stor beliebers at dekutter seg, burde i hvertfall kjenne igjen sitt egent idol. Jeg kjenner folk som selvkutter seg, og nå blir det latterlig gjort, respektløs! Forresten, så han på bildene, det er en som heter Robin, og han ligner veldig på justin .. :/ <3

    22. Jeg er en belieber, og ville aldri verden gjort noe sånn! Men jeg er også smart nok til å se at bildene er redigerte og at de er falske! For jeg er veldig klar over hvor mange tatoveringer Justin har, men han har plutselig ingen på disse bildene.. Så jeg er ganske sikker på at disse bildene er fake, og Robin har tweetet om det:) der skrev han at det ikke var han og det var ikke Justin.. Altså, at bildene er redigert!

    23. er stor belieber, og jeg kommer tvilsomt til å kutte meg bare fordi det tullet med bieber…
      dette går for langt, er utrolig latterlig å kutte seg for det med bieber.. gash :S

    24. Det er IKKE Justin! Det er en fyr som prøver å etterlikne han og sette han i et dårlig rykte. Jeg tror ihvertfall ingenting på dette.

    25. Er selv selvskader og føler meg virkelig tråkket på og latterliggjort. Det er vanskelig nok å bli akseptert som selvskader i dagens samfunn, så kommer dette i tillegg..selvskading er alvorlig og ikke noe å kødde med i det hele tatt. Blir rett og slett kvalm av hele greia, og klarer ikke tenke på noe annet enn at folk faktisk ler av dette. Det er mange som syns det er morsomt. De som skader seg selv for å protestere mot at justin (om det er han) røyker hasj, aner ikke hva selvskading faktisk betyr. Blir virkelig så provosert…

    26. Er selv ikke ne stor fan av justin bieber men han er fin og er flink til og synge.Men at fansen skal kutte seg fordi har lever livet som en 18-åring er bare sykt!!!!

    27. Er helt sykt og litt latterlig hvor langt folk går.. Blir skremt av hvor langt fansen går. Verste er vell det at det der ikke er Justin, men en annen Robin?? som ligner på Justin, om jeg ikke tar helt feil? Sykt at de i det hele tatt kutter seg selv fordi “Justin” røyker..

    28. Jeg er belieber selv, men så gal jeg ikke! Skjønner ikke at de tørr å gjøre det! Dessuten er ikke det Justin Bieber som er på bilde 😉 Det er en som heter Robin Verrecas og ligner veldig på Justin (fordi han etterligner JB). Viss du ser nøye på bilde så ser du at “Justin” eller Robin som det kanskje er har ikke tatoveringer. Justin har taoveringer på begge armene og på leggen, og den personen som er på bilde har ikke tatoveringer 🙂 Så alle tror det er Robin for det er vertfall ikke Justin 😉

    29. det er bare helt teit og tragisk at belibers gjør det.
      man skal ikke tulle med kutting. kutting er en form for selvskading, og man skal virkelig ikke gjøre det pga en eller annen kjendis gjør noe feil eller noe slikt. kutting fører til arr, arr som blir der for resten av livet ditt. tror ikke noen blir glad når foreksempel barna dinespørr om hva arrene er,da blir jo det neste for pinlig og fortelle hva som skjedde.
      kutting er jo ikke for å vise oppmerksomhet, det er jo en form for selvskading og det er kun personer med en phykisk tilstand som gjør det, ikke vanlige folk som er belibers.
      Selv om folk kutter seg så kommer jo ikke akkurat justin til å komme på døren deres og be alle slutt hvis det er det de tror.
      Belibers må inse at dette er teit og helt dumt å gjøre, man skal ikke måtte skade seg selv kun på grunn av at en kjendis gjør noe feil i livet sitt, det er hans ansvar og ikke belibersene!

    30. Herregud, det er sykt. Ei jente på 14 år tok sitt eget liv pga det. Kutting blir ikke lengre brukt bare for å få avslipp fra vanskelighetene du har i livet, men for å få oppmerksomhet, og det er utrolig frekt og nedverdigende gjort ovenfor de som bruker kutting for å straffe seg selv og få et avbrekk fra smerten i livet. Helt sykt. Hjerne folkens!

    31. Det er sykt.. Men jeg har søkt en del på nettet og sånt. Og det verste er at det ikke er Justin. Det er en som heter Robin Verrecas, som liger syykt! Bare søk på google 🙂

    32. Jeg synest det er helt latterlig! Gjøre seg selv vondt fordi justin røyker hasj? forferdelig at folk finner på så domme ting!..
      Men jeg lurte på en ting som ikke har noe med dette å gjøre, lurte på om hva jeg skal gjøre om extensionene mine er for lyse for mitt eget hår, har akkurat farget håret ( fargen passet før) Siden jeg hadde ettervekst, hva kan jeg gjøre for at håret mitt skal bli lysere uten å farge det? må jeg farge extensione mitt da?

    33. Syntes det er teit at folk skal kutte seg for en person de ikke vet hvem er en gang.. de trudde det var Justin, men det er ikke det ! Men dette er sykt må jeg si.. og veldig tragisk .. /:

    34. Syns det er forferdelig at noen kan finne på noe slikt for en kjendis som om noen år kanskje ikke betyr så mye for dem. Å det å skade kroppen sin gjør det bare verre. Får virkelig ondt i meg av å se de bildene som er lagt ut.

    35. Jeg er selv en STOR beliber men jeg ville aldri kuttet meg selv fordi han har kanskje gjort det en gang. han er et menneske han også som alle oss andre og hvis andre skal ha ´´lov´´til å gjøre det skal han også… selv om det IKKE er bra! Men jeg tror ikke det er han, for det er veldig mange som kan klippe og lime litt med bilder…

    36. jeg er belieber men jeg er ikke så syk i hue som overdriver så mye jeg bryr meg ikke om dette. Det er hans liv så om han vil røyke hasj så er det hans valg og ikke opp til “belieberene” . Noen går litt for langt når det gjelder Justin, folk blir helt gærne bare han gjør en liten ting eller et lite rykte.

    37. Dette her er helt latterlig, ikke bare det. Hvis du er en Belieber skal du støtte Justin og akseptere han for den han er. Du skal ikke gå rundt å kutte deg selv pågrunn av en kjendis røyker? Det er ikke sikkert Justin røyker en gang. Dette sårer ikke bare gale fans som kutter seg, det sårer Justin. Det sårer han fordi han blir redd, redd for at fansen skal ha det dårlig pga et bilde, halloooo, jeg ser ikke helt poenget? Jeg er selv en Belieber, og har vært en belieber siden 2010, og vi fans må støtte Justin og være glad på hans vegne. Vi må akseptere de valgene han tar, han er 18 år, myndig. Vet hva han gjør. han er også et menneske, han har også føleser? Han blir bare lei seg hvis han ser beliebers kutte seg pga det. Vet selv ikke så veldig mye om dette her, men har bare hørt rykter. Syntes Justin skal ta dette selv, syntes ikke vi bør blande oss i alt mulig rart før justin sier noe selv.

    38. Jeg er helt enig i det du skriver. Jeg er kjeeempestor fan selv, men jeg ville aldri gjort noe slikt selv. MEN, jeg vil heller ikke si at det er Justin’s feil som mange påpeker (sier ikke at du gjør det) men om det var i tilfelle at dette er Justin så velger jo han det selv. Jeg synes ikke det er noe morsomt og heller ikke noe han burde holde på med, men folk gjør hva de vil selv om det ikke er sunt! Også det at alle sier at dette er Justin.. Han har ikke kommentert saken selv og derfor vet vi heller ikke om dette er sant eller ikke. Alt KAN være bare rykter men det vet jo ingen. For litt siden ble det lagt ut et bilde av Justin på den ene siden av bildet og Robin Verrecas på den andre. De er utrooolig like og man ser nesten ikke forskjellen på dem. Men vi må også tenke på at på disse bildene ovenfor ser man ingen tatoveringer og Justin har både på armene og på føttene så det ville vi ha sett om det hadde vært på han, om det ikke er blitt brukt Photoshop for å redigere dette. Jeg synes ikke folk skal overreagere på dette, man får jo selvfølgelig en tanke om det, men det å kutte seg selv synes jeg er å gå for langt. Jeg synes IKKE vi skal skylde på Justin, det er fansen sin skyld om de velger å gjøre dette. Tenk dere litt om dere som gjør dette! Vær realistisk og tenk nøye igjennom ting før dere sier og gjøre noe (de det gjelder).
      Men jeg er enig i det meste du skriver! haha, kunne skrevet mye mer, men tror jeg stopper her! 🙂

    39. Jeg har fått høre nå at det er bare masse fake! Jeg vet at Justin hadde ikke røyka. Han er ingen dum person, han er smart og tar veldig bra avgjørelser. Nr1. så er det ekstremt dumt av dem som har gjort de bildene for dem vet sikkert hva fansen vil gjøre for Justin. Nr2. Fans går LANGT over streken! De kan ikke true med sånne ting og om Justin hadde gjort noe sånn som det der må fansen respektere det og jeg tenker at en ekte fan respekterer Justin som han er og som han vil.

    40. Er enig i at Justin har mye “MAKT” over fansen sin, men det der på bildet er IKKE Justin. Om man ser nøye etter så er ikke tatoveringene der, er også en som er helt lik Justin som ikke har tatovering (husker ikke hva han heter) og folk tror det er han.

    41. Selvskading er et tema du kan skrive om?
      Har sett noen bilder, der en “kutter seg”‘ med skje? Og en annen med motorsag, som ikke kontakta er på en gang.. Så tror ikke alle som legger ut bilde gjør det…

    42. Jeg synes det er helt idiotisk å ødelegge seg selv bare fordi en røyker eller noe annet som en synes er galt. Det er så trist at det er så mange som ikke tenker langt nok, for som du sier, kuttingen blir arr som er der resten av livet. :/

    43. Så det i dag tidlig, og jeg kjenner jeg er skikkelig flau over å være menneske. Helt tragisk, og jeg fatter ikke hvorfor de tror det skal hjelpe noe…

    44. Der er jeg helt enig med deg, og ingen gjør sånt, nei vent , kanskje det da. Men det er teit g dumt, og det er mange som lider uten at noen ser det, ensomme og alene. Så kommer de å gjør noe sånt, tenk hva de som faktisk kutte seg fordi de har det ille tenker, jeg bare…. det er ikke mer å si, de folka er dumme……………..

    45. Jeg syns det er helt sykt!
      Jeg elsker Justin Bieber, men har fortsatt vett i hue til å skjønne at det ikke er bra. Det er ikke bra å gå rundt med arr på armen for resten av livet. Den gangen jeg selv får barn, og barnet mitt spør meg hva som har skjedd fordi jeg har så mange merker på armen – den dagen hadde jeg blitt skam flau. “Jeg gjorde det på grunn av Justin Bieber, alle gjorde det på den tiden”, er det virkelig det de har lyst til å si til ungene sine, barnet fortjener ikke å få høre slike ting av sin mor! 🙂 God skrevet!
      Forresten, jeg lånte bilde ditt og litt tekst, håper det var greit? Bare å se på innlegget, jeg skrev øverst på innlegget at jeg lånte det fra deg og under bildet + at jeg linket 🙂 Ta en titt, og si om det er greit eller ikke!

    46. For det første var det haters som starta det greiene (cut4bieber) det for å sette beliebers i dårlig lys, og for det andre så er det ikke så mange av beliebers som gjør det. Jeg er belieber selv og synes det cut4bieber dritet er helt på trynet. Det er de som er helt gale som gjør det..
      Det er ofte haters som setter ut rykter, dessverre.
      Altså det virker kanskje ikke sånn men jeg er jo enig med deg, det er helt tragisk. Blir like oppgitt hver gang noen skriver om det, fordi det kuttegreiene er så tragisk. Da er du gal da, om du gjør det.

    47. Enkelte folk er seriøst besatt. At det går an å være SÅ opphengt i en fyr? Fordi han gjør noe som faktisk er lovlig i enkelte stater? Å se de bildene på facebook gjør meg seriøst kvalm og oppgitt.

    48. synes det ligna mer på en cigarillos, eller noe lignene, synes faktisk ikke det ser ut som en joint.
      Uansett så er dette ingen grunn til selvskading. Vil han røyke weed la han gjøre det. Alle kjendiser gjør det tror jeg etter min mening, alle kjendiser tar dop, eller får dop av pålatekompaniet, p.g.a fansgarden. Men det er veldig få som blir avbilda med dette, og Justin er nå bøsta.
      jeg håper nå at foreldrene til disse bieberlibers(eller hva de kaller seg) får opp øynene og er mer overbeskyttende med hvor langt de vil barna skal gå for en kjendis, dette gjelder alle fans, uansett artist eller annen kjendis! De som har det dårlig med seg selv, de blir mobbet og sleng dritt etter p.g.a selvskading, men å gjøre det fordi en kjendis røyker weed er bare tåpelig etter min mening! Er man så hypnotisert i en kjendis, burde man holde avstand fra den interessen med en gang.

    49. I´m a Belieber! Men jeg kommer ikke til å kutte meg fordi jeg er stoor fan for det.. Det kan jo hende at dette også er en bløff. (Håper det.) Hvis det ikke er det blir jeg veldig skuffet over Justin;( Eller, bryr meg ikke om han gjør det eller ikke. Men hvis jeg hadde vært han hadde jeg røyka det i smug når ingen ser det. Han har jo såå mange fans!! Tror ikke han gjør det…..

    50. Syntes hele greia er tragisk. At beliebers bruker det som forvsr er tragisg og trist. Det er ingenting som beviser at det er justin på bildet endang. man ser jo ingen tatoveringer eller noe..

    51. Det er ganske så latterlig. Det er dessuten ikke Justin som røyka, det var en lookalike(?) ved navn robin.. Han hadde ikke de samme tatoveringene som justin engang..!!

    52. TIL ALLE SOM LURER PÅ HVEM SOM STÅR BAK ALT SAMMEN:
      4chan, et kjent nettforum for trollere og hackere startet både “Bald for Bieber” (der de barberte hodene) og Cut for Bieber. Noen på 4chan startet med å lage fake bilder, fake twitter accounts og la ut cut4bieber. Tydligvis er fansen så til de grader tilbakestående at de trodde dette var noe de måtte bli med på. Jævla idioter, spør du meg. Nå har 4chan lagt skylden på 9gag, som Justin Bieber har sendt alle advokatene sine på. Hvis filk lurer på hva 4chan er så kan dere besøke 4chan.org/b/. Det er der alt skjedde. Takk for meg

    53. Hei!
      Jeg blir rett og slett irritert over at folk kutter seg selv! Det er ikke Justin på bildene! Han har tatovering på armen. Har han det på bildet? Nei, det har han ikke! Moren hans har hatt en slik opplevelse med joint, og ville ALDRI latt Justin gjøre det!!! Slutt med cut4Justin saken, og la han ordne opp selv! Er selv en belieber, men jeg går virkelig ikke så langt å begynner og kutte meg selv fordi det er noen bilder ute på nett som ingen andre enn Justin Bieber selv kan bevise at ikke er han!
      Tenk dere om to ganger før dere gjør noe!

    54. Jeg syntes det er helt sykt… hvorfor liksom? det er ikke sundt for de eller han. Han er kjendis som lle andre skal han også prøve ting og da han ser at det er en tabbe slutter han.. ja jeg ville stoppet han men ville ikke lagdt ut ett bilde ut på nette av selvskadig til han det er ikke bra. Han har for stor kontroll på fansene. Og Jeg syntes det er så dumt dette ….håper det slutter fortest mulig . 🙂

    55. Jeg liker både Justin og musikken hans veldig godt. Men jeg synes mange av fansene går for langt på enkelte ting, med Selena, en tulletweet han hadde om at Kim Kardashian var kjæresten hans, og det du skriver her. Det ganske sykt, uff.

    56. Jeg er faktisk ei belieber selv og da jeg fikk høre det med at han røyker weed overrasket meg veldig :O Men jeg startet ikke som noen andre beliebers å kutte meg selv for det. Jeg synes at dette er bare latterlig og jeg håper at de som kutter seg pågrunn av det han gjør burde slutte med det. Ikke ta livet deres pågrunn av en kjedis 😉 Det er lov til å være veldig skuffet og lei seg men ikke start med selvkutting 😉

    57. Helt enig! Jeg sier bare at det er dumt og latterlig, og hvis de jenten og guttene som kutter seg for dette syntes jeg bare fortjener det, hvis de virkelig skal være så dumme at de gjør det så fortjener de det, og hørte en jente tok selvmord, og det må jeg si at når hun tar selvmord pga dette så fortjente hun det også! Ikke noe hat mot dem eller noe, men med tanke på alle de som har tatt selvmord og alle de som kutter seg fordi de har EKTE problemer så syntes jeg det er en skam!! Som sagt ikke noe hat greier her med jeg syntes at om de er så dumme så fortjener de det! Takk for meg!^-^

    58. Det er ikke 100% sikkert at det er Justin ford tattoene hans er ikke på armen å på leggen på bikldet 😉

    59. Exen min som nå er en nær venn av meg driver med selvskading. Og selv om ikke jeg gjør det selv så påvirker det meg mye, blir rett og slett forbanna og lei meg fordi folk mener det er morsomt. Jeg har selv vært vitne til at exen min prøvde å ta livet sitt ved å kutte seg. Ord kan ikke beskrive hva jeg føler akkurat nå. De som liksom kaller seg fan av Justin skader seg og lager arr som de skal ha resten av livet. Lurer på hva de tenker nå som det har kommet ut at det ikke var han, men Robin. Jeg vedder på at Justin er flau over fansen sin nå. Det hadde jeg hvert…

    60. Er Belieber selv, og det her har bare gjort meg flau over å være det! Ikke på grunn av hva Justin gjør, men hva alle de andre som “støtter” han rundt i verden, de får alle beliebers til å virke som hjernedøde og dumme.. Det å kutte seg er noe alvorlig, eller det er det for de som gjør det fordi de har det vanskelig. Belibersene som gjorde dette gikk for langt, ikke det at jeg ser hvordan dette kunne hjelpe heller..

    61. JEG er en BELIEBER, og har ikke kuttet meg. Eller jo, jeg har jo kuttet meg, men det sluttet jeg med for en måned siden(grunnen er at jeg har blitt mobbet og har hatt veldig mye problemer i familien og sånne ting.).
      Jeg syns det er teit av belieber’ne å kutte seg for at Justin røyker weed. Han er 18(blir snart 19) og må få lov til å gjøre det han selv vil. Det viser bare så respektløse flesteparten av belieber’ne er for Justin! Selvfølgelig er det DUMT, at han gjør det, men å begynnte å skade seg selv for at idole sitt gjør noe dumt, det går alt for langt!
      Eeelsker bloggen din stina!

    62. Synes det er veldig dumt at de gjør det. Jeg tor neppe at han ønsker at folk skal kutte seg på grunn av dette. Har lest at det ikke er Justin heller som er på bildet, men en som ligner ham.

    63. De som sier at det ikke er Justin Bieber på bildet.. Det er feil, det er han… Ikke noe vits i å finne på unnskyldinger, som at det er tatoveringen hans eller redigert osv..
      MEN; At det skal gå så langt på grunn av denne tabben han har gjort.. Det blir for dumt… Jeg er veldig i mot narkotika, men man må ikke alt la gå til grunne på grunn av dette han har gjort… Det er (uheldigvis) veldig mange ungdommer som prøver weed, spesielt i USA.. Har mange venner som har vært utvekslingsstudenter, og de sier at det er mye mer vanlig enn man tror..
      —> Det beste dere belibers kan gjøre er å sette dere inn i hvordan Justin Bieber har det nå.. Sikkert ikke så lett for han…

    64. håper bieber gjør noe for å stoppe dette, føler meg egenkli veldig såret når belibers kutter seg som trussel mot bieber, fordi at jeg har hatt problemer med kutting selv, og kuttet ikke for å bruke det som trussel, men fordi jeg var deprimert og klarte ikke holde følelsene mine inne, jeg orket ike indre smerte mere.. derfor fikk jeg mye mindre respekt for belibers nå, i tileg får jeg kommentarer i klassen (de i klassen vet ikke at jeg kutter) der folk sier ting som “*mitt navn* og alle belibersene kutter seg” og sånnt, det gjorde at jeg gikk tidlig fra skolen i dag… jeg synes dere som er med på cut4bieber kan gi faen, for det latterliggjør de som kutter av andre grunner og det gir andre enn dere og justin bieber problemer også, dere setter et dårlig bilde av alle belibers også!

    65. og btw så er jeg sånn hardrock-outsider-metalhead-ting og vi blir kallt emo, men vi kuttet oss ikke fordi mitch lucker døde (en veldig stor metall sanger) men nå justin røyker weed så blir verden helt bananas… where is the logic??

    66. Jeg synes det er helt latterlig teit at du sier at han røyker weed. Fordi har gjør ikke det.. Ser du ikke at det er noen andre? Er ikke Justin, omg!

    67. De bildene er ikke av Justin engang. De er fake. Jeg synes det er helt sykt at folk faktisk kutter seg selv fordi han tok å røyka. Jeg er Belieber, men dette ble bare for dumt. Det synes også alle Belieberne på twitter…

    68. Har sett mange bloggere skrive om dette.
      Jeg er en belieber selv, men jeg kutter ikke meg selv, jeg syntes det er teit. Og Justin har en tatovering på armen.
      Men ikke på dette bildet.

    69. jeg sliter/har slitt masse med selvskading, så jeg synes det er veldig respektløst av folk å gjøre det bare for å få en popstjerne til å slutte å røyke hasj, Som du skriver, så føler vi som sliter med det at vi blir latterliggjort. Det verste er at det startet med noen som la ut bilder av jenter som sliter med det, å har latt som at de gjorde det pga. Justin Bieber og deretter har folk startet å gjort det fordi de trodde de første som la ut på kødd mente det seriøst, og sånn ble det en “kampanje”. Jeg har rett og slett ikke ord.

    70. Nå blir jeg lei meg rett og slett ! Vi vet jo ikke hva som riktig skjer ! Ja det er noen som kutter seg og uheldigvis en døde. Og jeg er veldig lei meg for det, men og beskylde beliebers for alt sammen er tull! Det var ikke beliebers som startet denne gruppa “cut 4 bieber”, ikke at jeg vet så mye om den men hallo ! Jeg vet ikke hvem som startet den jeg sier ikke at noen er skyldig men anti beliebers også kjent som “haters” har alltid prøvd og få beliebers over på deres side! Vi vet ikke om det er beliebers eller haters som har startet gruppen men vi skal i alle fall få den vekk så mange liv slipper og bli tapt og smerte for livet forsvinner men justin må nesten støtte oss der. Jeg er selv en belieber og jeg orker ikke mere mas og tull og drap og trusler ! Nå får det da være nok!

    71. Bra du skreiv om det, det er så latterlig at folk gjør det. Å han må da vel få leve sitt liv selv om han er kjendis, være litt dom foreks. Jeg er helt enig i det du sier om de som kutter seg til vanlig, eller ikke til vanlig, men du skjønner. De som kutter seg for Justin føler jeg på en måte gjør narr av de fordi de kutter seg ofte på grunn av noe de har opplevd selv. Elsker at du skriver om serriøse temar ! STÅ PÅ!

    72. ja, jeg syntes det er teit at de kutter seg selv!
      men det er ikke ekte Justin Bieber.
      jeg har vert på facebook profilen til han som røyker og det er en som ligner!!!!!
      fordi han vil se ut som Justin!!!!

    73. Jeg blir syyyykt irritert. det der er ikke justin bieber. Jeg håper at mange av de beliebersene ser dette jeg skriver nå : det er ikke justin hvis du er en så stor belieber som meg vet du at justin har tatto på beinet……. åååh. den gutten som legger ut fake bilder ligner syykt på justin heter Robin Veerecas. Så de beliberne som kutter seg hold opp…… åhh det var godt å få sagt ut….

    74. Jeg elsker Justin, men synes dette er helt sykt !! Han er voksen, og kan gjøre akkurat som han vil. Er virkelig ikke verdens undergang. Tenk på alle de kjendisene som driver med dette daglig =)

    75. Det er ingen Beliebers som kutter seg pga han røyka weed, haha. Er en Belieber, og har fått kommentarer som: “#CUT4BIEBER!” “Kutter du for Bieber, eller?” “Få se på kuttene!” osvosv. Har selv drevet med selvskading (ikke pga. Justin), og det folk driver med og overdriver shit som dette sårer, tbqh. Jaja, fucked up people everywhere, ya know.

    76. vi er super fan av justin bieber men vi syntes at det er helt sykt at folk kutter seg. ps ville aldti gjort det selv!!!!!

    77. Tror ærlig talt at det er færre som har gjort det en vi tror. Det hele startet jo som en troll, og det bildet som ble sendt rundt av hun som hadde kuttet seg for bieber (iallefall det som ble sendt mest rundt) var fake. Likevel, ja, det er ekstremt forferdelig gjort å prøve å manipulere unge jenter til å skade seg selv, men tror som sagt det ble snakket mer om enn det ble gjort.
      Kan, som selvskader, ikke si meg enig i at det latterliggjør selvskadere. Synes det latterliggjør beliebers. Synes dessuten at det er fullt lov å spøke med det meste, også selvskading. Kunne aldri funnet på å ta meg nær av en spøk om selvskading, så hårsår er jeg heldigvis ikke.

    78. Er stor JB-fan, men ville aldri gjort noe sånt. Fy for skam. Justin må vel kunne leve sitt eget liv?
      En annen ting i samme slengen: Jeg er desperat etter billetter, siden jeg ikke hadde råd da de blei lagd ut. Noen som vet om konkurranser der jeg har sjangs til å vinne noe nå????

    79. Jeg kjenner at jeg blir litt provosert. Jeg drev med selvskading en gang (av personlige grunner som jeg ikke nevner her), det er noe man gjør fordi man virkelig sliter og lignende, ikke fordi man vil at en kjendis skal slutte med weed.
      Ok, jeg forstår at de ikke vil at han skal drive på med weed, for det er ikke bra samme hvem det er snakk om, men det å kutte seg selv synes jeg er å gå for langt. Det er hans valg og han må stå for dem slik som alle andre mennesker må stå for sine av valg, men han kan ikke holdes ansvarlig for det fansen gjør. Så derfor blir jeg provosert av dette. Selvskading er, som du skrev, et alvorlig tema. Det å bruke det på denne måten blir bare… ja, feil rett og slett.
      Hvorfor de gjør det, forstår jeg ikke, for selv har jeg aldri forstått meg på stjernehysteri. Har kun hatt noen små og beskjedne crush på en og annen gitarist.
      (beklager om det er skrivefeil, 15 år + dyslektiker, ikke ferdigutviklede skriveferdigheter)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg