Tips! Få mer ut av leppestiften

Jeg har vært en fast tilhenger av leppestift i ett par år. Men det som er så kjipt med leppestifter er at de blir så fort tomme. Og når de er tomme, så er det enda mer igjen, men det får man ikke opp. Så derfor fant jeg en genial metode, så man kan bruke absolutt alt av leppestiften. Denne metoden fungerer også helt perfekt hvis du har knekt leppestiften din, eller lignende. 


Til denne metoden trenger du:

– 2 skjeer, et lys, leppestift (min er 715 choco creme, maybelline) og en beholder du kan ha leppestiften i. Jeg kjøpte min beholder på apoteket. 

– Skrap ut alt av leppestiften med enden til den ene skjeen. Legg all den utskrapte leppestiften over på den andre skjeen. Hold skjeen over lyset til alt har smeltet. Hell så over i beholder. Det kan hende du må helle litt over i beholder ettersom det smelter. Det kommer helt ann på hvor mye du har. 

– Når du har helt all den smeltede leppestiften over i en beholder, lar du det avkjøle seg. Før du bruker leppestiften. Jeg syns resultatet ble veldig bra. Kvaliteten og konsistensen holdt seg veldig godt.

Resultatet kan selvfølgelig variere fra leppestift til leppestift. 

 

Husk å stemme på meg som årets skjønnhetsblogger HER. Tusen takk til alle som stemmer. Dere er herlige! ♥

79 kommentarer

Siste innlegg