Ukens spørsmål #5

 

Men jeg lurer, har du noen bra tips om hvordan man kan få extensionsene til å holde seg fine en hel dag? Går alltid med en børste i vesken hvor enn jeg går, men de ser og virker så “tørre” utover dagen..
– Hmm, hvis du prøver å bruke morrocanoil og Split end treatment i håret kan det hjelpe. Eller så kan det hende at det er for mye produktrester igjen i håret. Det kan fort skje hvis du bruker clip on hår. 

Kan du ha skjønnhetstips oftere?
– Skal virkelig prøve å ha det oftere!

Har veldig kort hår, men ønsker meg extentions, liker ikke å ha en bob`ish frisyre 🙁
Er det toll når du bestiller extentions og hvor lenge har du dem på? 🙂
– Har alltid fått håret fra L&B sponset, så det vet jeg dessverre ikke. 

Hvor har du kjøpt den røde jakka henne? og hvilket merke er det?:-))))))))))
– Den er fra Nelly. De har den dessverre ikke lenger :/ Merket er Jeane Blush. 

Hei stina! Lurer på om du har noen tips til hvilke type pudder som er bra hvis man har “hudormer” og urenhud?? Om du har noen gode tips? Trenger virkelig noen bra tips!!! Helst til en noe lunde billig penge! 
– Det eneste pudderet jeg har å anbefale er foudantion pudderet til bareMinerals. Elsker det! 

Jeg bare lurte på om når man har teip extentions, og man har krøllete hår, hvordan blir dette håret da etter man har dusjet osv? er det lett å få rettet mitt eget hår da, om det er super krøllete? 😀 Og er det vanskelig å sette på selv for første gang? Burde jeg få hjelp av en veninne eller noe slikt til å sette det på?
– Hvis du har veldig krøllete hår anbefaler jeg deg å heller bruke clip on hår. Da kan du rette ditt eget hår før du setter i clipsene. Tape extensions må man ha noen til å sette på for seg (venninde/frisør). 

Kan jeg spørre noe? for jeg så reklamen på sidebaren din om hvor du kjøpte extensions dine, jeg vurderer å kjøpe, men vet ikke helt hvor mange pakker siden det bare er 40g i en. Så hvor mange pakker kjøpte du?
– Jeg bruker ca 7 pakker. Men jeg er fan av å ha veldig tykt hår da. De fleste trenger bare 5 pakker. 

Har du tatt silikon?
– Ja, 900 gram i hver pupp. Neida, har ikke silikon i det hele tatt. Har svart på dette spørsmålet så mange ganger at jeg begynner å bli litt lei nå.. 

Du liknet sykt på Elena fra The Vampire Diaries i det antrekket!!
Litt sånn: http://openbooksociety.com/wp-content/uploads/HLIC/0c64f56b64bd2bbc07abc6085d62805c.jpg
– Oi, tusen takk! Digger elena så dette var gøy å høre!

Jeg lurer på en ting.. Hvor lenge trener du når du trener?(1time 2 mer??)
– Pleier å trene ca 1 time. Følger ikke så godt med på klokken.

 

 Hvor gammel er søsteren din? Dere er kjempepene begge to!!! Gratulerer så masse til moren din 🙂
– Tusen takk 🙂 Hun er 23 år. 

Jeg bruker clip on, veldig kjekt i helgene men blir jo litt lei av å feste de hele tiden. Og det blir varmt når man har så mye clips stappa i hodebunnen :p Hvorfor liker du Locks and Bonds bedre enn Luxushair?? 🙂
– Skjønner at det kan være et problem med clipsene. Syns kvaliteten på håret til L&B er bedre, og det er bedre clipsene også. 

 

24 kommentarer

Siste innlegg