Dagens outfit

Ah, første skoledag er ferdig og jeg har vondt i nakken. Kjenner jeg virkelig har kommet helt ut av skolerutinene i ferien. Klarte å stå opp ganske greit i dag. Men kjente jeg sleit med å holde øynene oppe når vi hadde historie. Men heldigvis sluttet vi 13 i dag, så var kort dag. I morgen har vi enda kortere dag. Slutter 11. Sykt deilig! Rakk å lage en video i dag, tenker å ha den ferdig til søndag.

Skal også lage intro til videone mine nå. Hadde en liten avstemning på facebook siden min HER om jeg skulle lage intro eller ikke, og da var svaret nærmest enstemming, Yes! Så da legger jeg den ut i kveld, hvis jeg blir ferdig med den. Gled dere! 

PS: Hvis du bor i Drammens området må du lese dagens, og morgendagens avis. Er med i begge! 


Vest – DIY (mer info HER) // Genser – Bik Bok // Bukse – Cubus // Sko – Converse

52 kommentarer

Siste innlegg