Anbefaling av redigeringsprogram

Siden jeg ofte får spørsmål om hvilke redigeringsprogrammer jeg bruker, skal jeg vise dere de nå. To av de er helt gratis, men det nederste koster 4,99 dollar i måneden.  Dette er de tre jeg veksler mellom å bruke. Jeg bruker aldri noen andre enn disse tre, siden jeg er så fornøyd med de! 


Pixlr express – Nettside HER

Her kan man legge på filtre, tekst, overlay, rammer, fikse lys/skarhet, lage kollasjer og mange flere ting. 

 

Picasa 3 – Kan lastes ned HER 

Dette pleier jeg å bruke til å fikse på lys, røde øyne, skarhet, svart-hvitt, legge på tekst. Dette bruker jeg også til å lage kollasjer. 

 

Picmonkey.com – Nettside HER. 

Her kan du croppe bildet, justere farger/lys/skarphet/kontraster, legge på filtre. Det er også en “beauty” avdeling hvor du kan bruke air brush, mascara, spray tan, teeth white, wrinkle remover, osv. Man må ha brukerkonto (koster 4,99 dollar i måneden) for å få lov til å bruke redigeringene. Men jeg syns det er så bra program at det er verdt å betale den lille summen for. 

– Bruker du noe redigeringsprogram?

53 kommentarer

Siste innlegg