I love curls #BeautyTip

Er det noe som kan sprite opp et antrekk så er det krøller. Det er så jentete og pyntelig med fine krøller. Selv elsker jeg det! Da trenger man heller ikke å bruke så mye sminke. De fleste pleier kun å krølle håret sitt hvis de skal på fest eller en større anledning. Men hvorfor skal man kun se glamorøs ut en sjelden gang i blant? Det er tross alt hverdagen man lever i. Så krøll gjerne håret i hverdagen også! Du vil føle deg såå mye finere. 

Det eneste som er kjipt med å skulle ha krøller er at det tar så lang tid å lage de. Men da anbefaler jeg dere å anskaffe et godt krølljern (selv bruker jeg dette) som gjør at krøllene holder lenge. Når jeg krøller håret mitt pleier det å sitte i ett par dager. Dette er også fordi jeg holder ganske lenge (12-14 sekunder) på hver seksjon av hår, når det krølles. Litt bedre forklart i videoen som ligger under. 

Sang: Chris Crocker – Second to none
 
  
Flere som elsker krøller? 
 
 
37 kommentarer

Siste innlegg