Fremføring om blogging

Hei søtinger! Titter bare kjapt innom. Holder på å øve til norsk fremføringen jeg skal ha i morgen. Har gått gjennom det et par ganger nå, men flere skal det bli. Skal forresten ha om blogging. Så dette må bli bra! Har egentlig ikke noe sceneskrekk, spesielt ikke forran er klasse. Har jo gått catwalk forran 15’000 mennesker før, så dette burde ikke være noe problem. Det eneste jeg er redd for, er at jeg skal begynne å surre. Får håpe det går bra for det. Wish me luck!

Veldig hyggelig at det kom inn så mange positive tilbakemeldinger på innlegget jeg la ut i går, “Hvor lenge skal man være jomfru?”. Veldig interessant å lese alle kommentarene som kom inn. Koselig at dere ville dele så private ting på min blogg ♥

Bildene er forresten tatt med kameraet jeg vant fra Nikon. Elsker det allerede! Det er så lite og hendig, samtidig som det er bra. 

38 kommentarer

Siste innlegg