The beauty of being drunk

I går var jeg og kusinen min, Eveline på fest. Festen var hos en som bor like ved meg. Møtte igjen en del folk fra ungdomsskolen, som jeg ikke har sett på lenge. Så det var veldig koselig! Danset og drakk hele kvelden egentlig. Kveldens høydepunkt var vel på dansegulvet, da en av guttene la seg ned på gulvet og fikk de til å se ut som om han hadde et anfall. Det så helt latterlig ut! Jeg og Eveline kalte det bare for banan dansen. Måtte virkelig oppleves! Hahahah. 

 

Flere som festet i går?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg