Favoritt krølltang

Får ofte spørsmål om hva slags krølltang jeg bruker på håret mitt. Den jeg har er fra herstyler, og heter 3P. Grunnen til at den heter 3P er fordi den kommer med 3 forskjellige størrelser, så du kan få; løse, stramme og vanlige krøller. Jeg pleier å bruke den mellomste, siden den er samme strl som de flese andre krølltenger. Men den store er også kjekk hvis du har dårlig tid og bare vil ha kjappe og fine krøller/bølger.

Selve krølltangen bruker bare to-tre minutter på å bli varm, så da slipper du å sitte å vente på at den skal varmes opp. Det som er veldig bra med tangen er at krøllene holder lenge. Jeg kan ha fine krøller i tre dager etter jeg har krøllet det. Krølltangen kan du finne HER. 

Under kan du se to videoer der jeg viser hvordan jeg krøller håret mitt. 

23 kommentarer

Siste innlegg