Helt sykt!

Kvelden i går ble faktisk veldig bra! Vi startet med å vorse hos søskenbarna mine, Magnus og Eveline. Så dro vi til det nye utestedet i Vestfossen, som lå på papirkjelleren. Det var helt sykt hvor mange som kom! Selve stedet var veldig stort og var delt inn i flere rom, og hele stedet ble rimelig fullt. Møtte igjen sykt mange fra ungdomsskolen, så det var ganske koselig. Men en del akward moments ble det også, uten at jeg trenger å gå nærmere inn på det. Men selve kvelden ble bra, fikk danset masse! 

Glemte å ta med meg det lille kameraet mitt, så fikk bare tatt bilder med iPhonen. Bruker iPhone som fyllemobil, siden jeg er veldig redd for å få ødelagt S3’en min. Til alle dere som lurer på hvilken telefon av iPhone og samsung galaxy S3 som er best, så vinner S3. Jeg skal aldri ha iPhone igjen, den suger så sykt. Anyways, her er litt bilder fra gårsdagens festligheter!


Eveline og meg

Var du ute i går?

28 kommentarer

Siste innlegg