Mitt treningsprogram!

I dag startet jeg dagen med solarium etterfulgt av en god treningsøkt på fitness one. Det er veldig mange av dere som har spørt meg om hvordan jeg trener, og hvilket program jeg følger. Så da skal jeg dele det med dere! Vær obs på at dette programmet er tilpasset min kropp og min styrke, så det er ikke dermed sagt at det passer alle. Til de som trener på Fitness One anbefaler jeg å ta kontakt med Mathias som jobber der, og få han til å sette opp et program for dere. Det er han som har satt opp program for meg, og han er veldig flink på det. Sjekk ut hjemmesiden til Fitness one HER. 

Mitt treningsprogram: 

Oppvarming på tredemølle, ca 10 minutter hard jogging
Bein: Beinpressmaskin – 8 rep * 3 sett – 50 kg
Bein: Rompespark – Max rep * 4 sett
Bryst: Skråbenk m/hantel – 12 rep * 3 sett – 7,5 kg
Skuldermaskin – 12 rep * 3 sett – 22 kg
Biceps: Sittende hantelcurl 12 rep * 3 sett – 5 kg
Triceps: Dips på stang – Max rep * 3 sett 
Mage: Skrå situps på benk m/stang – Max rep * 3 sett
Mage: Beinhev på benk – Max rep * 3 sett 
Rygg: Rygghev på stativ – Max rep * 3 sett – 5 kg

Rep betyr repetisjon og sett er antall runder du gjør det. Jeg gjør programmet i akkurat denne rekkefølgen. Hvis du lurer på hvordan du gjør de forskjellige øvelsene er det best å spørre noen på treningsstudioet du trener på om å vise deg, så du lærer det på best mulig måte. Hele programmet tar ca en time, det er inkludert tøying. Så her er det ingen unnskyldning for å ikke ha tid til å trene!

 

Hvordan trener du?

22 kommentarer

Siste innlegg