Pakke i posten!

Når jeg stod opp i dag var jeg så trøtt at det kjentes ut som om jeg var dritings. Sjanglet opp trappen, mens jeg småfniste for meg selv. Etter en frokost og en Gerimax pille hadde jeg våknet nok til å klare å komme meg på skolen. Har ikke sovnet i en eneste time i dag, så Gerimax pillen har virkelig hjulpet! Så filmen Van Hellsing på skolen i dag. Likte den veldig godt. Hadde en god spenningskurve og drama, samtidlig som den hadde humor. Men den var litt for “hollywood” til tider også. Men absolutt er bra film! 


Haha, bussen min kommer alltid så tidlig på skolen. Så er alltid førstemann i klasserommet. 

Når jeg kom hjem hadde jeg fått en pakke i posten. Det var det nyeste bladet av Stella og nye sminkeprodukter. Trengte en ny mascara nå, så det passet meg midt i blinken! Nå skal jeg rydde rommet mitt, før jeg begynner på fremføringsoppgaven vi har i Historie. Wish me luck!

Hva skal du i dag?

46 kommentarer

Siste innlegg