Dagens antrekk

Hei søtinger! Kom hjem for litt over en time siden. I kveld skal jeg rydde rommet og bare slappe av. Er så sinnsykt støl i armene og ryggen etter i går. Har sluntret unna med treningen en stund nå, så tok to treningsøkter i går. Ble visst litt for tungt for kroppen min. Trodde ikke at jeg hadde fått tatt i nok i gymmen, siden vi hadde badmington. Så jeg tok en treningsøkt på Fitness One senere i går kveld. Men er sinnsykt støl i “tennis-albuen” i dag, så hadde visst tatt i mer enn jeg trodde. Thank God at jeg ikke trengte å skrive i dag, det hadde ikke gått så lett! 

Kommer en konkurranse i kveld, hvor premien er noe jeg bruker nesten hver dag og er helt avhengig av. Noen som gjetter hva det kan være?


Sko – HER // Bukse – Vero Moda // Veske – Louis Vuitton // Genser og jakke – H&M // Pelsvest (fake pels) – VILA

71 kommentarer

Siste innlegg