OMG! Jeg fikk tak i billetter!

I dag fikk jeg endelig tak i billetter til favorittartisten min. Jeg dro på skolen ekstra tidlig, så jeg kunne sitte helt klar for å kjøpe billetter til konsert med Lana Del Rey. Elsker sangene og klesstilen hennes så utrolig mye. Den 10 april 2013 kommer hun til Oslo Spektrum. Det var egentlig sentrum scene, men de har nettopp byttet det. Syns det var veldig dårlig at de byttet det, siden sentrum scene ville blitt en mer intim konsert. Mens spektrum blir så sinnsykt mye mennesker.  

Billettene som egentlig skulle være til sentrum scene ble solgt ut på under 10 minutter. Så de gikk ganske hett for seg i morgentimene. Men selv om det blir i spektrum blir det nok sykt bra. Med Lana kan det umulig bli dårlig. Gleder meg til jeg og søsteren min skal dit. Noen flere som skal?

62 kommentarer

Siste innlegg