Fylla med de beste!

I går var jeg ute, og det kjenns i dag! Vondt i huet og litt skjelven i kroppen. Men det går nok over snart. Kvelden begynte med vorce på strømsø i Drammen. Møtte masse nye folk, alle var politistudenter faktisk. Kun jeg og Isabella som ikke var politistudenter. Kjente kun Isabella og Julijana på vorcet. Men de andre var lett å bli kjent med, så det var ikke noe problem!

Vi spilte en drikkelek som alle fikk hvert sitt papir. Så skulle de skrive “Hva hvis..” etterfulgt av navnet til en i rommet og skrive noe litt smådirty. Så byttet alle om lappene også skulle man skrive ned svaret på spørsmålet som stod på lappen. Etter det skulle en person si spørsmålet som stod på lappen sin, og sidemannen skulle si sitt svar. Hver gang noe skikkelig morsomt kom opp, skulle man skåle. Ble sykt mange latterkramper og skålinger, for å si det mildt. 

Meg og Isabella


Meg, Håvard? (dårlig på navn) og Julijana


Isabella, meg og Anders

 

Etter vorcet dro vi på et utested i Drammen. Savnet å danse litt. Men det ble mest å sitte å skravle med folk hele kvelden. Men hyggelig det også! Fetteren min hadde bursdag i går, og ble 20 år (gratulerer på overskudd!). Så han var ute på samme utested med noen kompiser. Alltid gøy å være med fetteren min på fylla! 


Meg og fetteren min Magnus

32 kommentarer

Siste innlegg