Fotokurs hos Nikon – Fikk nytt kamera!

For en liten tid tilbake hadde blogg.no en konkurranse i samarbeid med Nikon. Der skulle 20 bloggere velges ut til å være med på fotokurs hos Nikon. Og gjett hva! Jeg ble en av de 20. Ble kjempe glad da sjefen for blogg.no ringte meg og sa at jeg hadde blitt valgt ut.

Har alltid lært alt innen foto av meg selv, så litt råd på veien sier jeg aldri nei til. Som blogger tar jeg alltid bildene selv, og da må man ha litt ferdigheter hvis man skal få en fin blogg. Så i går var vi på kurs hos Nikon. Der var det Roger Brendhagen som holdt et kurs for oss, han er fotograf for Nikon. Han hadde meg seg masse utstyr som han viste oss. Han lærte oss om; planlegging før bilder, posisjon, iso, reflektor, makro, blitz, å ha begge øyne åpne, ta bilde til riktig tidspunkt, og mye mer! Må si det kribler i kamera hendene mine etter å prøve ut nye måter å ta bilder på. 


Roger og meg 


Missunelig på utstyret, sa du?

Ble også kjent med noen av bloggerne på kurset. Blant annet June og Hedda. Hilste også på Andrea Badendyck, Caroline Maria, Sofie Kvelland (ssbk), Stine Steen (haawt) og enda flere! Hyggelige jenter alle sammen. Fikk også servert god mat og drikke. På toppen av det hele fikk alle bloggerne med seg et eget kamera fra Nikon. Kan med trygghet si at det er det minste kameraet jeg noensinne har sett. Samsung s3’en min er 2,5 ganger så stor! Har prøvd det ut litt i dag, og er superfornøyd med det. Det er i modellen Nikon Coolpix S01. Det perfekte kameraet til å ha med på fest, bare å putte det i bh’en. 


33 kommentarer

Siste innlegg