Favoritt produkt

Hvis jeg skulle kun hatt et produkt ville det vært dette. Jeg simpelthen elsker dette produktet! Jeg har brukt det i  4 (?) måneder nå, og kommer ikke til å slutte med det første. Produktet jeg snakker om heter “Blemish remedy”. Det er fra bareMinerals. Det hjelper utrolig godt mot kviser. Jeg bruker det hver eneste dag der jeg har kviser. Og den gjør at kvisen tørker ut, og går bort. Jeg pleier å ta på primer først, også bruker jeg en kost til å ta på blemish remedy. En gang i måneden pleier vi jenter å få litt ekstra med kviser, og da pleier jeg å ta det på om kvelden også. 

Et produkt jeg absolutt anbefaler til alle som har kviser der ute. Enten om du er jente eller gutt. Hvis du er gutt kan det være lurt å kun bruke det på kvelden siden du kan se pulveret hvis du ikke dekker over med sminke. Du kan få kjøpt produktet på forskjellige salonger, men vet at Kicks (tidligere esthetique) fører bareMinerals. Gå gjerne inn på dermanor.no og ta forhandlersøk under bareMinerals. Da finner du den nærmeste butikken som selger produkter fra bareMinerals. Veldig hendig!


Sponset produkt, men 100% ærlige meninger. 

Trekker forresten straks vinneren av den elektriske tannbørsten. Annonserer vinneren på facebook siden min.

26 kommentarer

Siste innlegg