Dagens outfit

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra skolen. Hater onsdager. De er de lengste skoledagene i uken. Skikkelig seige. Lurer på hvor mange ganger jeg sovnet mens vi hadde time. Det var mer enn 10. Uff. Må virkelig lære meg å legge meg tidligere. Heldigvis har vi ingen prøver denne uken. Det er herlig det! Da kan jeg puste litt ut, og rekke andre ting.

Tenkte egentlig å dra på trening i dag. Men er så altfor trøtt, så tror ikke det blir noe av. Så da blir det nok å slappe av og se på The Vampire Diaries istedet. Har fått helt dilla på det. Siden torsdag har jeg sett hele sesong 1, og halvparten av sesong 2. Syns Damon er så sykt kjekk. Mørkt hår og blå øyne er sykt fint på gutter. Hvis jeg finner en gutt som ligner på han, skal jeg lett gifte meg med han! Hehe 


Jakke – Gina Tricot // Sko – Skopunkten // Bukse og bluse – Cubus

92 kommentarer

Siste innlegg