Min største inspirasjonskilde

Er det en artist som klarer å fange meg med sin musikk, er det Lana Del Rey. Hennes vakre og drømmende sanger har virkelig tatt verden med storm. Når man hører på musikken drømmer man seg inn i det amerikanske 50-60 tallet, hvor kjærlighet står i sentrum. Hele kles- og musikkstilen er veldig 50-60 talls, noe som jeg selv blir helt bergtatt av. Hver gang jeg har en litt lei dag setter jeg på en av hennes sanger og blir i bedre humør med det samme. Sangen som er postet øverst i innlegget er så vakker, at hver gang jeg hører den bilr jeg helt rørt. Ikke fordi jeg blir trist. Men fordi den er så vakker. 

 

Når det kommer til utseendet til Lana har jeg bare ett ord å si: fantastisk! Det er så særegent og spesielt. Ikke et typisk ansikt som man ser på gaten. Elsker hvordan hun legger sminken sin. Håret og sminken ligner veldig på slik Priscilla Presley så ut da hun var sammen med Elvis Presley. Høyt hår med masse volum, og selvfølgelig langt. Selv elsker jeg looken, og skulle ønske den kom inn i motebildet igjen. Kanskje Lana blir den som bringer den looken tilbake?

  

Hva syns du om Lana Del Rey?

 

Gjerne like innlegget hvis du er fan av Lana!

38 kommentarer

Siste innlegg