T.O.T

Nå har jeg nettopp satt meg ned og spist en liten porsjon med havregrøt. Perfekt etter en treningsøkt. I dag har jeg T.O.T. Som står for tæning og trening. Først tæning så jeg får slappet helt av, og blitt varm. Så drar jeg og trener jeg rett etter det. I dag trente jeg mest styrke. Trente armene, bena og magen. Passet på å ikke trene så hardt at jeg kom til å bli støl helt til fredag. Urutinert å være støl på fest. Skal nemlig på sekkefabrikken på fredag. Da er det russe kick off. Tror det blir sykt bra liv der, så gleder meg som en unge! 

Gleder meg også til en ting til. Har nemlig bestilt med en ny telefon. Samsung galaxy S3. Har hørt og lest utrolig mye bra om den, så nå kan jeg nesten ikke vente med å prøve den! Bestilte den hos Elkjøp over telefonen. Så han mannen jeg snakket med sa den skulle komme i går eller i dag. Hvilket den ikke har. Så jeg ringte inn til posten og de sa den kom om 2 dager ca. Dårlig av Elkjøp når jeg gledet meg så mye til å få den!

21 kommentarer

Siste innlegg