No more extensions!

I det siste har jeg blitt skikkelig lei av å bruke extensions. Er lei av å måtte alltid sjekke om festene syns, ikke kunne ha håret i hestehale, bruke hundre år på å vaske og tørke det, osv. Har brukt extensions siden 10.klasse. Hvilket er 4 år. Så kan med godt grunnlag si at jeg er drittlei av å bruke det. I alle fall for nå. 

Kommer sikkert til å endre mening om 2 uker, kjenner jeg meg selv rett. Men i mellomtiden skal jeg nyte det å ikke trenge å stresse så mye med håret. Pluss at mitt eget hår trenger virkelig en pause fra extensions nå. Skal passe på å kure håret mitt masse og ta godt vare på det, så det kan vokse seg langt, så fort som mulig! Blir veldig annerledes å ha kortere hår igjen. Men kommer nok til å lære å like det etterhvert (håper jeg). 


Litt dårlige og kjappe bilder. Men ville vise dere hvordan håret ser ut nå. Det er litt lysere i.r.l, men har nettopp farget det så det blir litt lysere når jeg har vasket det noen ganger. Hva syns dere?

40 kommentarer

Siste innlegg