Fyllesjuk sa du?

Da jeg våknet opp på morgenen i dag var jeg helt fin i formen. Gikk (små sjanglet) og spiste litt frokost. Var helt sikker på at i dag kom jeg ikke til å bli fyllesyk. Der tok jeg kraftig feil. To timer etter hadde jeg mest lyst til å synke langt under jorden. Sliten, vondt i hodet, kvalm, osv. Når du har en fæl dagen derpå, vet du at du hadde en god dagen før. Det stemmer veldig godt! I går var jeg nemlig i Hønefoss med fetteren min Magnus. 

Han ringte meg rett etter kinoen var ferdig, og lurte på om jeg ble med til Hønefoss for å drikke litt. Skulle egentlig ikke drikke i går. Men det fristet for mye til at jeg kunne si nei. Så jeg kjappet meg hjem, skiftet og ble kjørt rett opp til Geithus. Hvor vi vorcet bittelitt før vi dro til Alfred (utested) i Hønefoss. Vi stakk litt mellom Alfred og Taffes hele kvelden. Høydepunktet for de jeg var med i går må vel ha vært da jeg begynte å hikke. Aldri sett noen le så mye på grunn av en hikke før. Men nå har jo jeg en litt (veldig) spesiell hikke også da. Som blir enda verre jo fullere jeg blir. Som du kan se video av HER.

Noen lesere som var ute i går?

19 kommentarer

Siste innlegg