Dagens outfit

I kveld skal jeg ha en liten kontor kveld. Tror jeg har verdens beste “kontor”, nemlig min egen seng! For ja, det er en del jobb med det å ha en blogg. Så må man sette av litt ekstra tid til å svare på mailer, føre regnskap, føre statistikk, forhåndsskrive innlegg, osv. Men det er morsomt, så da bruker jeg gjerne fredagskvelden min på det. Orker ikke ut å feste i kveld. Har hatt en ganske slitsom uke med to innleveringer og en prøve. 

Prøven hadde vi i dag. Tror det gikk ganske bra. Til tross for at jeg kun hadde lest litt i går og på morgenen i dag. Men hadde en liten quiz med noen av guttene i klassen, så fikk lært litt da også. Gleder meg til jeg får tilbake karakteren. Fikk forbløffende nok 5/6 på en bjørne debatt vi hadde på skolen. Ble litt stolt. Første gang har jeg fått så bra karakter i naturfag. Happy. Ellers har jeg vært med Isabella og Linda i Drammen en tur etter skolen. Var på Picasso og skravlet litt (mye!) og tittet litt i butikkene på magasinet. 

 

Genser – Cubus // Bluse – Bik Bok // Bukse – Only // Sko – Converse

20 kommentarer

Siste innlegg