Mine modellbilder

Siden jeg var 16 har jeg jobbet som modell. Har alltid sett på det som en morsom hobby, og kun det. Har opplevd mye morsomt og blitt kjent med mange fascinerende mennesker i løpet av tiden jeg har vært modell. Siden mange av dere har spurt meg om jeg kunne legge ut bilder fra hele tiden jeg har vært modell, er dette en fin anledning å gjøre det på. Bildene ligger ca i den rekkefølgen de ble tatt. De to første bildene er faktisk fra den aller første shooten jeg hadde. Ser nå at jeg har forandret meg ganske mye i ansiktet. Blitt litt mer voksen. Dette er kun et utdrag av shoots jeg har vært på. Skulle jeg ha lagt ut alle bildene hadde dette blitt et veldig langt innlegg, hehe! 


Fotograf – Aina Regina Eftestøl


Fotograf –  Remi Salievski

Fotograf – Remi Salievski

Fotograf –  Remi Salievski


Fotograf – Remi Salievski


Fotograf T.V – Remi Salievski //  Fotograf  T.H – Rolf Ørjan Høgseth


Fotograf – Rodrigo Reyes

 
Fotograf – Ramona Kamfjord


Fotograf –  Ann Helen Nannestad


Fotograf – Ann Helen Nannestad


Fotograf – Christian Sennesvik

64 kommentarer

Siste innlegg